Zadbajmy o nasze włosy, skórę i paznokcie z Natu.Care

By | 10:46 7 comments

Zadbajmy o nasze włosy, skórę i paznokcie z Natu.Care




Tym razem witam Was postem o naturalnych suplementach diety. Myślę, że teraz jest dobry czas, po lecie aby mocniej zadbać o swoją skórę, włosy i paznokcie. Rozpoczynam testowanie Glow Stories z Natu.Care, o produkcie tej firmy więcej napisałam poniżej. Zapraszam serdecznie.




Czym dla mnie wyróżnia się marka Natu.Care?

Szczerością. Przebadali wszystkie swoje suplementy diety w niezależnym laboratorium Hamilton Polska, choć przepisy pozwalają na sprzedaż suplementów diety bez wykonania takich badań. Co więcej, te wyniki możesz zobaczyć na ich stronie internetowej. To dla mnie nowość bo większość firm czasem wspomina o badaniach ale nie publikuje ich wyników 1:1. Ciekawe dlaczego?




W produktach na włosy/skórę/paznokcie bardzo ważna jest krzemionka, w Glow Stories mamy optymalną dawkę (200 mg) najwyższej jakości ekstraktu z pędów bambusa standaryzowanego aż na 70% naturalnej krzemionki. Ten składnik to sprzymierzeniec zdrowych, mocnych i lśniących włosów – odbudowuje ich strukturę, nadaje połysk i silnie nawilża. Stymuluje także produkcję kolagenu i rozświetla cerę.


Czasem niestety mam problem z nawracającym,             

 nadmiernym wypadaniem włosów więc tym bardziej cieszę się, że ten produkt wpadł w moje ręce.



Ciekawostka - ponad 60% ludzi ma w sobie gen który powstrzymuje wchłanianie kwasu foliowego. W Glow Stories dodany jest Quatrefolic czyli naturalny folian, który jest dobrze wchłaniany przez wszystkich ludzi.




Widać, że składy produktów Natu.Care są dopracowane, w końcu zostały ułożone przez specjalistów.

Jestem ciekawa pierwszych efektów suplementacji, jak szybko będą widoczne.


Trzymajcie kciuki :)



Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. W takim razie, czekam na twój post z efektami kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. great post!Like your blog, thank you for sharing.
    Shop fashion hair pieces for Christmas party on newtoupee.com
    These contents have greatly helped me.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa efektów. Powodzenia w suplementacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszalam o tych suplementach. Myślę, że warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. też czekam na post z efektami, czy faktycznie zahamowało wypadanie włosów i dało cerze efekt glow? u mnie zwykle efekt wow jest tylko wtedy jak kosmetyczka czy fryzjer się mną zajmą, a tak w domu to niestety, daleko od ideału ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)