Rolki dla kobiet - kilka najciekawszych modeli.

By | 20:55 46 comments


Rolki dla kobiet jakie warto wybrać ? jakie modele warto kupić ?

Jazda na rolkach to ostatnio bardzo popularny sposób na spędzenie wolnego czasu. Kobiety zawsze mają mnóstwo rzeczy na głowie i nie raz brakuje im czasu na przyjemności. Jednak warto pamiętać by zadbać o to by znaleźć choć chwilę czasu na relaks dla siebie. Nic tak nie poprawia poczucia humoru jak czas spędzony razem z koleżankami. Jednak nie musimy wcale siedzieć przy stole i rozmawiać by fajnie spędzić czas. Możemy się razem pośmiać, pogadać jak i zadbać o nasze zdrowie. W jaki sposób ? Doskonałym sposobem na to by połączyć pożyteczne z przyjemnym jest jazda na rolkach.

Jeżeli macie obawy, że nie poradzicie sobie z jazdą to mam dla Was dobrą wiadomość jazda na rolkach wcale nie jest taka trudna , a i nie jeden upadek podczas nauki potrafi spowodować , że kolejny już się nie pojawi.

Rolki Powerslide PHUZION ARGON 110 TRINITY WOMEN 2019

Dzięki jeździe na rolkach nasza sylwetka nabiera pięknych kształtów, a my cieszymy się zdrowym wyglądem. Kiedy trenujemy jazdę warto wybrać jakieś spokojniejsze miejsce, niż zatłoczone alejki na które jeszcze przyjdzie czas. 

Pamiętajmy, że odpowiedni wybór sprzętu jest bardzo ważny. Inne rolki będziemy potrzebować do jazdy rekreacyjnej a inne do szybkiej jazdy. 

Przez pierwsze próby najważniejszym pojęciem będzie równowaga. Jej utrzymanie na początku może być trudne, ale później będzie dziecinnie proste.  Właściwa postawa uchroni Nas przed upadkiem : lekko ugięte kolana, tułów do przodu oraz środek ciężkości lekko przenosić do przodu. 

Kiedy już opanujemy jazdę zobaczymy same zalety :

  • zrzucenie zbędnych kilogramów
  • nauka koncentracji
  • opanowanie równowagi
  • relaks
  • rozwój mięśni 
Jakie zatem rolki 2019 warto kupić ?

Rolki Rollerblade Macroblade 80 W Cool Grey Candy Pink 2019


Idealny model dla kobiet, które dopiero co uczą się jeździć jak i dla tych , które będą jeździc rekreacyjnie. 

But zewnętrzny:Macroblade , wykonany w technologii seamless
But wewnętrzny:But wewnętrzny Liner Performance, wkładka Training z antywstrząsowym systemem Shock Absorber
Zapięcie:Górna klamra, pasek na rzep pod kątem 45º, sznurowadła
Płoza:Twinblade aluminium 4x80 (265mm sizes 35-44), (280mm sizes 44.5-47.5)
Kółka:Rollerblade 4x80mm/82A
Łożyska:SG5 CHROME
Rolki Rollerblade Macroblade 80 W Cool Grey Candy Pink 2019

Rolki Powerslide PHUZION ARGON 110 TRINITY WOMEN 2019

Idealny wysokowydajny sprzęt do fitnessu, dzięki któremu możemy poruszać się mega szybko. Komfort i wydajność to zdecydowany atrybut tych rolek.

Materiał zewnętrzny:Glass-fiber reinforced plastic (GFRP) - GFK
Materiał wewnętrzny:Anatomiczny kształt, miękki materiał wyściółki, wygodna wkładka, komfort okolicy palców
Zapięcie:Standardowe sznurowanie + stap pod kątem 45 stopni + zapięcie górne
Szyna:Powerslide Elite 3x110mm, Aluminium, 9.6" (243mm)
Kółka:PS Infinity 110mm, 85A
Łożyska:Wicked ABEC 9
Rolki Powerslide PHUZION ARGON 110 TRINITY WOMEN 2019

Rolki K2 ALEXIS 84 BOA 2019


Idealne do zadań specjalnych i miłośniczej szybkiej jazdy. 

But zewnętrzny:Stability Plus - doskonałe dopasowanie, komfort i bezpieczeństwo
Zapięcie:Boa Closure System, klamra na górnym pasku, pasek na rzep pod kątem 45º
Płoza:Wysokiej jakości płoza aluminiowa D.C. (odlewane pod wysokim ciśnieniem aluminium)
Kółka:84mm / 80A
Łożyska:ILQ-7
Rolki K2 ALEXIS 84 BOA 2019


Rolki K2 Trio 100 W 2019



  • Mega zwrotne i stabilne idealne do jazdy po miejskich zakamarkach. 




But zewnętrzny:Urban Cuff - niezawodny w miejskich warunkach, zapewnia odpowiednie wsparcie i bezpieczeństwo
Zapięcie:Tradycyjne sznurowadła, klamra na górnym pasku, pasek na rzep pod kątem 45o
Płoza:Wysokiej jakości aluminiowa płoza TRIO, kompatybilna z UFS
Kółka:100 mm / 90A
Łożyska:ILQ-7




Rolki K2 Trio 100 W 2019





Rolki K2 Trio 100 W 2019


Rolki K2 VO2-S 90 PRO W 2019


Rolki dostosowane do treningów. Nowoczesne, mega zwrotne i z systemu minimalizującym ilość wilgoci oraz wagę zestawu.























Rolki K2 Trio 100 W 2019


Rolki K2 VO2-S 90 PRO W 2019


Rolki dostosowane do treningów. Nowoczesne, mega zwrotne i z systemu minimalizującym ilość wilgoci oraz wagę zestawu.





But zewnętrzny:VO2 - jest bardzo lekka i wyższa niż standardowa skorupa rolki
But wewnętrzny:Orginal K2 Softboot opatentowana technologia miękkiego buta
Zapięcie:Klamra na górnym pasku, pasek na rzep pod kątem 45º, sznurowadła z systemem K2 Speed Lacing
Płoza:VO2-S jednostronna płoza aluminiowa
Kółka:90mm/83A
Łożyska:ILQ-9 Classic Plus


Rolki K2 VO2-S 90 PRO W 2019





Pamiętajcie , że dla każdej kobiety chwila relaksu po ciężkim dniu jest zbawieniem dlatego też nawet jak nie umiecie to warto poćwiczyć jazdę na rolkach by móc fajnie i pożytecznie spędzić czas.


Spodobały Wam się któreś modele rolek ? umiecie jeździć na rolkach ?


Nowszy post Starszy post Strona główna

46 komentarzy:

  1. Ja nie jeżdżą na rolkach, ale może to być bardzo pomocny post, dla osób, które właśnie planują je kupić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rolki i strasznie się cieszę że sezon znowu się zaczął. Moje rolki mają już chyba kilkanaście lat i nowe by się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako dziecko dużo jeździłam na rolkach i z chęcią bym jeszcze do tego sportu wróciła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio na rolkach jeździłam kilka lat temu, niestety zaliczyłam mały wypadek i raczej nie wrócę do tego sportu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu przypomniały mi się czasy dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę Ci podziękować, bo ostatnio jak szalona szukałam modelu dla siebie by móc jeździć z córką. Jednak ogrom modelów przerósł mnie i wstrzymałam się z zakupem, teraz w twoim poście zobaczyłam te "jedyne".

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jazdę na rolkach, teraz nie mam czasu ale jak córka podrośnie to na pewno ją nauczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniałaś mi lata młodości ;) Kiedy to codziennie jeżdziłam na rolkach. Już pewnie z 20 lat nie miałam ich na nogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam trzy pary i właśnie muszę je sobie wyciągnąć na wiosne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię jeździć na rolkach - bynajmniej wtedy jak byłam panną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba ze 20 lat nie miałam rolek na nogach. Ciekawe czy poradziłabym sobie na nich teraz..

    OdpowiedzUsuń
  12. Rolki to było marzenie mojego dzieciństwa;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulala! SUPER SĄ TE ROLKI! My już swoje mamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się zawsze marzyły takie z 2 kółkami <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się pomysł na trzy kółka! Kolorystyka zdecydowanie jednak wygrywa w pierwszej propozycji!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja córcia uwielbia jezdzic na rolkach,.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam rolki. Bardzo lubię na nich jeździć. A jak schudnąć można... .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo spodobaly mi się niebieskie rolki. Jako to z nami kobietami patrzę na kolor

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie to siara, ale nigdy nie jeździłam na rolkach...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, jakie kolorowe rolki :) Ja mam zakupione w Decathlonie i tak kilka lat już ze mną są :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zbliża się lato, więc bardzo chętnie kupię sobie rolki :) Świetny wpis, znalazłam tu kilka ważnych informacji i teraz wybór sprzętu będzie o wiele łatwiejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jeżdze na rolkach, nawet nie potrafię, może się nauczę ;) Teraz mam gdzie jeżdzić na nich, bo wczesniej sam piasek ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie się prezentują. Szkoda tylko, że nie umiem na nich jeździć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie się prezentują. Ale raczej nowych kupować nie będę. Mam jeszcze swoje stare ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Probowala jak byla mlodsza jezdzic na roklakach ale nie potrafie

    OdpowiedzUsuń
  27. na rolkach nie lubię jakoś jeździć .

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze chciałam jeździć na rolkach, jednak brakowało mi odpowiednich ścieżek w okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno nie jeździłam na rolkach... chyba jutro wskoczę na strych po rolki i sprawdzę czy jeszcze potrafię to robić😀.

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne, chciałabym umieć jeżdzić, może sie kiedyś nauczę jak będę mieć dużoooo...wolnego

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś jeździłam na rolkach, ale był to krótki epizod. Tera Hania śmiga na rolkach po ulicy. Świetna zabawa gwarantowana. Co do modeli to bardzo mi się podobają, jednak dla mnie liczy się jakość, a nie tylko wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie są bajecznie piękne <3

    Ania z ModaNaBloga :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba ten ostatni model najbardziej mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe czy bym pamiętała jak to się robi :) wieki temu jeździłam! Ale kochana mi dałaś pomysł, żeby do tego wrócić!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś, jak chodziłam do podstawówki, bardzo często jeździłam na rolkach i ostatnio zastanawiam się czy do tego nie wrócić

    OdpowiedzUsuń
  36. Jako dziecko jeździłam na rolkach, ale gdy urosła mi noga a nie miałam nowych to przestałam. Nie wiem czy dziś bym potrafiła dalej jeździć

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejku! Nie pamietam ostatnio kiedy jeszdzilam na rolkach! Haha ciekawe czy teraz bym sobie dala rade :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja musze kupic rolki w tym roku. Uwielbiam na nich jeździć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale bym sobie teraz pojezdzila na rolkach przy takiej pogodzie, to musi byc niesamowita atrakcja! Dawno nie mialam rolek na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeżdżę od wielu lat i wiem że dobry model to ogromny komfort jazdy💚 Warto zainwestować w dobre rolki💚

    OdpowiedzUsuń
  41. Z 10 lat nie jeździłam

    OdpowiedzUsuń
  42. o matko! wieki nie jeżdziłam! nawet kiedys próbowałam męża nauczyć... ale było śmiechu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)