Na co zwrócić uwagę przy wyborze piżamy ?

By | 17:21 40 comments
Komplety piżam garnitur




Sen jest stanem fizjologicznym , który jest bardzo ważny w życiu każdego człowieka.  Podczas snu nasz organizm się regeneruje a my odpoczywamy i nabieramy sił. Długość snu jest kwestią indywidualną. Jedni potrzebują go więcej inni zdecydowanie mniej. 

Na Nasz sen wpływ ma wiele czynników m.in kolor naszej sypialni, wygodne łóżko czy też piżama w jakiej śpimy. 

Piżama to też jak by nie patrzeć ubranie, które jednak ma inne zastosowanie niż ubranie , które zakładamy w ciągu dnia. 

Na co zwrócić więc uwagę wybierając piżamę ?


Na pierwszym miejscu powinna być przede wszystkim wygoda. W takim ubraniu powinniśmy czuć się swobodnie, nie powinno ono krępować naszych ruchów.   Drugą ważną kwestią jest pora roku, wiadomo , że w zimie potrzebujemy piżamy z grubszego materiału a w lecie kiedy jest ciepło wystarczy nam cienki materiał. Warto postawić na naturalne tkaniny takie jak : bawełna, flanela, len czy też jedwab. Dzięki Nim nasza skóra będzie swobodnie oddychać , a my unikniemy podrażnień czy też  alergii.  Warto też dopasować piżamę do miejsca w którym będziemy spać.  Zapewne inną  piżamkę ubierzemy kiedy śpimy sami , inną kiedy u Naszego boku jest ukochany, a jeszcze inną kiedy jedziemy np. na jakiś wyjazd ze znajomymi i śpimy w kilka osób w jednym pokoju. 

Jakie piżamy mamy do wyboru ?

Ostatnio bardzo modne i często kupowane kombinezony . Na pewno są mega ciepłe i fajnie się prezentują. Jeżeli ktoś lubi spać w kombinezonach to czemu nie. Taka piżamka będzie też idealna dla zmarzluchów :) 

Komplet piżamy damskiej HomeKomplet piżamy damskiej kombinezonAFEENYRK Jednorożec damska Miękka Wygodna Piżama Zestaw Piżamy Komplet Piżamy Unisex Home Serwis Dziewczyny / Chłopcy / Piżama DorosłyAdult Unicorn Pyjamas All-in-one Piżama Animal Service Cosplay Damska Winter Cute Animal Unicorn Piżama Set Winter Wear


Krótkie spodenki plus bluzeczka na ramiączkach.  Na pewno idealna propozycja na lato kiedy jest ciepło nie tylko za oknem , ale i w naszej sypialni. Taka propozycja jest też mega seksowna. 

Komplety piżam KompletKomplety piżam sexyKomplet piżamy damskiej piżamyKomplety piżam bielizny


Bluzeczka z długim rękawem plus długie spodnie. Fajna propozycja zarówno na lato jak i zimę. Mega wygodna i praktyczna piżamka. Chyba najbardziej popularna wśród rzeczy wybieranych do spania. 

Komplety piżam garniturKomplety piżam Cartoon

Fajną opcją są również komplety. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy ubrać to co aktualnie uważamy za stosowne lub po prostu na co mamy ochotę.

Piżamy damskie 5 zestawów satynowej piżamy Piżama jedwabiu usÅ‚ugi home home usÅ‚ugi haft snu wypoczynek piżamy z klatki piersiowej pad JULY'S SONG 2019 zÅ‚oty aksamit 4 sztuka zestaw ciepÅ‚e zimowe piżamy zestaw kobiet sexy koronki piżamy piżamy piżamy zestaw piżamy bez rÄ™kawów



Na rynku jest dostępnych mnóstwo piżam i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Mimo, iż jest to ubranie do spanie to może wyglądać na prawdę pięknie . Nie musi być w cale szare i nie ładne. Jest tyle wzorów , kolorów oraz opcji piżam że każdy będzie zadowolony. 





Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. Ja zwracam uwagę na wygląd, materiał i cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezony wyglądają słodko, ale są mało praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze śpię w krótkiej koszulce na cieniutkie ramiączka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stawiam na wygodę, chociaż od czasu do czasu wprowadzam nutkę seksapilu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne wskazówki, ja do spania muszę mieć coś wygodnego, ale ostatnio lubię też eksperymentować z wzorami i materiałami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się takie bluzeczka + spodenki. Aż poszukam dziś jakiejś ładnej 😃 te bardziej sexy też fajne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie liczy sie wygoda przede wszystkim. W zimie ma mi być ciepło a latem przyjemnie w piżamie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie tez liczy sie wygoda ale tez gadunek! Musze byc mily w dotyku i zeby mnie nie drapal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najczęściej sięgam albo po dwuczęściowe bawełniane piżamki albo takie kobiece koszulki nocne na ramiączkach. Podobają mi się te kobiece zestawy: koszulka + spodenki. Super są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię pajacy. Dla mnie piżama musi być "sukienkowa" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam lubię męskie t-shirty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię bawełniane piżamki. Mają być wygodne. W sumie to ładne też mogą być.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myszka Miki cudna - uwielbiam takie piżamki w zimę. Ta druga propozycja satynowa również ładna - lubię je nosić latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie kompleciki bardzo pięknie się prezentują :) Ja jednak pozostaję przy koszulkach bo w nich mi się śpi najwygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przykuwam wielkiej uwagi do piżamy, ostatnio kupiłam z Sinsay i mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przede wszystkim zwracam uwagę na jej wygodę oraz materiał z jakiego jest wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi to się podobają te pluszowe piżamy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kombinezony są genialne! Ja bardzo lubię piżamy składające się z bluzki na ramiączkach i krótkich spodenek, śpię w takiej cały rok. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam przede wszystkim wygodnych piżam najlepiej bawełnianych. Chociaż na romantyczny wieczór taka z satyny też się przydaje :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeurocze są te piżamy. Ja stawiam na wygodę i wysokiej jakości materiał.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam takie wygodne i piękne piżamki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam piżamy i na tej stronie znalazłam kilka fajnych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zimą śpię w pluszowym stroju jednorożeca, misia lub pantery, a latem w piżamkach w kwiatki😊.

    OdpowiedzUsuń
  24. KOmbinezony mi się bardzo podobają, ale wizja rozbierania się by skorzystać z toalety mniej!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tam za kombinezonem nie przepadam, ale taka atłasowa piżamka jest bardzo ładna i właśnie jakąś fajną sobie szukam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie piżama musi być przede wszystkim wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam takie piżamki, koronkowe to musza byc, ale one tylko na te noce no wiesz, a tak to jednoczęściowa w formie koszuli na zime z długim rękawem, a na wiosnę z krótkim. A w lecie to bez:D

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW! Ale śliczne piżamki! Musimy się w jakieś zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ostatnio śpię w koszulce na ramiączkach lub w szerokim t-shircie 😄 najwygodniej. Ale bardzo podobają mi się komplety krótkie spodenki z bluzeczką 😉

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zwracam uwagę przede wszystkim na jakość materiału i wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja najczęściej szukam zestawów długie spodnie plus koszulka z krótkim rękawem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielkich wymagań nie mam, byle była wygodna, bawełniana najlepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Bez piżamy w zimę nie wyobrażam sobie spania. Świetne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  34. W tych misiowatych z uszami chyba bym się mocno zgrzała :) ale niewątpliwie są boskie

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie wolę te wygodne i sexowne

    OdpowiedzUsuń
  36. jak dla mnie tylko dwuczęściowe piżamki :D na lato z krótkim, na zimę z długim rękawem i nogawkami. Opcjonalnie koszula nocna, ale żaden tam kombinezon, maluchy można ubierać z rozpinane body niemowlęce, ale dorosłych już nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Totally love this blog if you want to know about layered hairstyles you can go and check out Diva Divine Hair Website they are giving Huge discounts on Hair Products like Hair wigs, Hair extensions, Hair care products.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)