Wtedy Kiedy - świetna gra imprezowa.

By | 12:06 46 comments


Kto z Nas nie spotyka się ze znajomymi i fajnie spędza z Nimi czas. Nie raz  są to zwyczajne wygłupy i rozmowy bez końca. Jednak czasami jest też nuda a na nudę fajne są gry i taką też chciałam Wam dziś pokazać. Ja sprawdziłam ją kiedy w domu było dość sporo osób i powiem Wam, ze to fajna odskocznia od rozmów, a jednocześnie super spędzony czas.




Gra Wtedy Kiedy to gra imprezowa, której zasad uczymy się w 5 minut a zabawy mamy kilka godzin . Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Co ważne żeby wygrać lub też po prostu grać nie trzeba znać wszystkich dat na pamięć, wystarczy je ułożyć w kolejności chronologicznej. 


 Podczas gry świetnie się bawimy, ale też poznajemy ciekawostki historyczne. Rozrywki bardzo wciągają i chce się grać jeszcze raz i jeszcze jeden. 



Duży plus za małe i poręczne opakowanie w którym umieszczona została gra , dzięki czemu możemy ją zabrać bez problemu wszędzie. 

W opakowaniu znajduje się :


- 274 dwustronne karty (548 wydarzeń)
- 1 karta - zakładka
- instrukcje
- w pudełko zostawiono miejsce na przyszłe dodatki


Wraz z podstawową grą dostępny jest pierwszy dodatek do gry – „Szalone fakty”

Dzięki niemu mamy jeszcze więcej oryginalnych zdarzeń. Zestaw składa się ze 110 kart. 


Wtedy Kiedy to bardzo fajna gra imprezowa w którą grać może 8 osób. Fajnie sprawdzi się także dla starszych dzieci. Ogrom wiedzy, który możemy zyskać dzięki tej grze jest na prawdę bardzo duży. Polecam. 


Egmont Polska


Nowszy post Starszy post Strona główna

46 komentarzy:

  1. Ooo! Trzeba będzie się w nią zaopatrzyć 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkiego rodzaju gry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa gra mój mąż był by zachwycony :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta gra! Koniecznie muszę ją kupić! Lubimy rodzinnie grać w tego typu gry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o niej, ale bardzo spodobał mi się sam pomysł na nią!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gra dla mnie Uwielbiam takie gry. A więc super muszę ją zakupić

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna gra! Szczególnie że idą święta, u mnie zjedza sie rodzinka i taka gra to genialny pomysł :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh ale super gra! Musze koniecznie wyprobowac razem z rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej gry. U nas jest etap gier dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie gry, idealne do wspólnego czasu ze znajomymi

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie gry. Przyda się nie raz na wakacjach, bo zajmują mało miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gra wydaje się być naprawdę świetna, ale już po pierwszej karcie ze zdjęcia widzę, że nie wszystkie historyczne ciekawostki będą mnie interesować. Myślę, że karty z dodatku bardziej by mnie przekonały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej grze, ale wydaje się ciekawa. Idealna na spotkanie z przyjaciółmi. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo, jak tak zachwalasz, to musi mieć coś w sobie ta gra. Wygląda całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie gry ! Tej akurat nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna gra :) zabawa i nauka w jednym

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurczę fajna, wiele ciekawych informacji można się dowiedzieć. niby gra a nauka

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie gry :) "Szalone fakty" wydaje mi się ciekawsza :) Zaraz sobie zerknę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gra wygląda naprawdę ciekawie. Będę musiała pokazać ją mamie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. O! nie słyszałam o niej wczesniej. Musze się za nią rozglądnąć koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super gra, już spisałam nazwę.Czekam tylko na odpowiedź przyjaciółek i może złożymy się na tą perełkę :) Ale mnie zainspirowałaś, pozdrawiam serdecznie Darriska

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze brakuje mi na imprezach takich dodatków, lubimy grać ze znajomymi ale to co mam już wszystkim się znudziło 😂

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzadko gram w gry ze znajomymi, dlatego u mnie nie sprawdziłaby się ta gra:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna propozycja, ja uwielbiam takie gry :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Musimy ją mieć:) bardzo ciekawie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  27. Planszówki to świetna opcja na spotkania ze znajomymi. Właśnie nasza ekipa tak spędza czas najczęściej :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa opcja, ja do dat i pamięci jestem nie stworzona i zawsze umyka mi wszystko z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm. ciekawe, być może kiedyś wypróbuję zagranie w tą grę... (: ;)

    polecam moja bloga: https://entomberemoreux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawa gra, doskonała na niedzielne popołudnie dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie to mi się podoba że oprócz zabawy można się tez sporo nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś lubiłam grać w gry zespołowe. Ale teraz nudzi mnie to i unikam takich rozrywek.

    OdpowiedzUsuń
  33. Brzmi bardzo ciekawie! chętnie bym w nią zagrała z przyjaciółmi...

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna gra, bardzo lubię planszówki. Od wczoraj gramy w "Założysz się?" i też jest super😊.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, ale świetna gra, to coś dla mnie :) Lubię takie gry, szczególnie gdy odwiedzają mnie znajomi, zawsze można super spędzić razem czas :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie gry więc pewnie się w nią zaopatrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)