Trzy nowości , które skradły moje serce.

By | 21:39 39 comments


Kto czyta mojego bloga lub zagląda do mnie na Instagrama wie , że bardzo lubię poznawać nowości.

Zawsze z wielkim zainteresowaniem poznaje nowe rzeczy oraz marki.  W ostatnim czasie poznałam, aż 3 nowości, które chciałam Wam dziś pokazać. 

Pierwsza z nich to Kosmetyki z Piwa dla mnie zupełna nowość z którą się jeszcze do tej pory nie spotkałam.  Miałam okazję poznać sól do kąpieli oraz ochronny balsam do ust. Oba produkty bardo fajnie się sprawdziły kąpiel w soli okazała się być niezwykle przyjemna i relaksująca. Balsam natomiast super nawilża moje wysuszone  usta.


Kolejna nowość to Eos , ale nie ten do ust :) Tym razem poznałam balsam do rąk. Super poręczne  małe opakowanie , które mieści się bez problemu w każdej damskiej torebce. Aplikacja bardzo łatwa i przyjemna, balsam błyskawicznie się wchłania i dobrze nawilża skórę. Jestem zachwycona tym balsamem i na stałe zagościł on w mojej torebce. 



Ostatnio nowością jaką poznałam są produkty czeskiej firmy Micci. 

Micci to marka wysokiej jakości artykułów higienicznych przeznaczonych dla wymagających kobiet. Linia produktów Micci obejmuje różnego rodzaju podpaski i wkładki higieniczne. Micci produkowane jest przez czeską firmę Fido obecną na międzynarodowym rynku od 1994 roku. 


Dzięki portalowi Ambasadorka Kosmetyczna mogłam poznać aż 3 różne produkty tej firmy.

Micci podpaski ze skrzydełkami 8szt. Ultra Night Wings

Przeznaczone są jako propozycja podpasek na noc. Wykonane z miękkiej, oddychającej włókniny, przeznaczone do zachowania higienicznej czystości podczas okresu menstruacyjnego w czasie snu. Posiadają skrzydełka, dzięki którym nie przesuwają się po bieliźnie, zapewniając długotrwałe uczucie komfortu. Ich chłonność jest dość dobra. W opakowaniu znajdziemy 8 sztuk z czego każda pakowana jest oddzielnie. Nie posiadają zapachu. Zastrzeżenia jakie mam do nich to ich długość jak dla mnie podpaski, które są przeznaczone na noc powinny być dłuższe z tyłu tutaj tego nie ma , dlatego ja używałam ich w końcowym etapie okresu.  Cena ok. 3.70


ProBiotic Ultra Wings

Te podpaski zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Nie wiedziałam, że można kupić podpaski z probiotykiem. Micci ProBiotic działa korzystnie na błonę śluzową pochwy i na mikroflorę.  Oczywiście podczas ich używania nie zauważymy jakiejś różnicy ale tak to już jest z probiotykiem. Po za tym te podpaski różnią się od tych opisanych powyżej tylko kolorem folii w którą są zapakowane. Cena ok. 4 zł

Miałam okazję poznać również tampony. Są to klasyczne, proste niczym nie wyróżniające się tampony w rozmiarze Normal. Pokryte są przyjemnym w dotyku materiałem. Opakowanie jest małe i zawiera 8 tamponów. Ceny Wam nie podam bo nigdzie jej nie znalazłam niestety.


Ogólnie produkty sprawdziły się bardzo dobrze i cieszy mnie ich niska cena myślę że do nich powrócę.



A Wam udało się ostatnio poznać jakąś nowość z której jesteście bardzo zadowoleni ?


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kto z Nas nie lubi mieć porządku w dokumentach. Zabrudzenia, kurz i nieposegregowane dokumenty to już przeszłość wystarczy zaopatrzyć się w pudła archiwizacyjne. Takie pudła będę też mega pomocne kiedy jesteśmy w trakcie przeprowadzki. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

39 komentarzy:

  1. Balsam do rąk mnie ciekawi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super nowości! O żadnej z nich nie słyszałam, ale z pewnością poszukam ich w sklepach internetowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O piwnych kosmetykach słyszałam, jednak sama ich nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już o tych piwnych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eosy kremy do rąk, jajeczka do ust itp. znam już od lat i lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. O tych kosmetykach z piwa jeszcze nie słyszałam :) Zaraz poczytam o nich coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam do rąk mnie zaciekawił!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, widzę produkty Micci. Polubiłam ich tampony i podpaski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa tego balsamu do ust. Lubie taką formę pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zainteresowaly kosmetyki z piwem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że gdybym chciała kupić sobie kosmetyki z piwa to mój mąż nie miałby z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompletnie nie kojarzę tej marki Micci ale zazwyczaj po prostu sięga się po swoje ulubione sprawdzone produkty w tej kwestii.
    A piwne kosmetyki zwłaszcza do kąpieli to jest coś i nawet mężowi by się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki z piwem to brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki z piwem :D Mąż by się ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio poznaję dużo ciekawych nowości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawił mnie ten balsamik do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Balsam do ust to jest coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam ten balsam do ust eos - był fajny

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten balsam do rąk wygląda ciekawie. Może go kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki piwne? Zaciekawiłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne produkty, ja ostatnio używam nowości od Pixi i jestem z nich bardzo zadowolona😊.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super nowości! Wszystkie ciekawe i chyba godne testów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. oo nie stosowałam jeszcze nigdy piwnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio nie poznałam żadnej nowości która zrobiłaby na mnie dużego wrażenia. Nowości które poznałaś są bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż wstyd że jeszcze nigdy nie testowałam eos ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O tym balsamie słyszę same pozytywne opinie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, nigdy nie słyszałam o kosmetykach z piwa, bardzo chętnie bym takie wypróbowała, bo jestem ciekawa takich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też szykuję podobny post, bo natrafiłam na ciekawe nowości. Twoje całkiem spoko :) Kosmetyki z piwa to niecodzienna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie musze wyprobowac EOS balsom do rak! Kocham ich pomadki do ust takze napewno mi sie tez spodoba :

    OdpowiedzUsuń
  30. Piwne kosmetyki znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie miałam a naprawdę ciekawie się zapowiadają!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo jestem ciekawa tych kosmetyków z piwa, nigdy o nich nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Balsam ma ciekawą formułę i z chęcią go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kosmetyków z piwem nigdy nie miałam. Jak byłam dzieckiem babcia mi piwem płukała włosy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)