Alkohol na prezent tak czy nie ?

By | 12:17 45 comments



Większość osób od czasu do czasu lubi napić się lampki dobrego wina, whiskey czy też piwa. Dla tego dobrym pomysłem na prezent dla nich będzie dobrze dobrany alkohol. Wybierając tego typu rzeczy powinniśmy zwrócić uwagę na charakter , upodobania i zwyczaje danej osoby. 

W sklepach jest mnóstwo trunków do wyboru niektóre z nich w zwykłych butelkach, a inne w gadżeciarskich butelkach, które potrafią rozbawić obdarowywaną osobę lub też stać się ładna ozdobą półki.

Na jaki trunek , więc postawić kiedy ma być przeznaczony na prezent ?

  • Najprościej będzie kupić zestaw. 

Zaletą zestawów jest to że po pierwsze zazwyczaj są już zapakowane w eleganckie pudełko na prezent. Po drugie osoba obdarowywana otrzymuje klika rzeczy na raz. Często w zestawie są też praktyczne dodatki jak kieliszek, otwieracz itp.

  • Gadżety
Dla osób , które kochają gadżety świetnym pomysłem będzie otrzymanie trunku w zabawnym opakowaniu jak np. czaszka, forma do lodu, piersiówka itp. Wybór jest na prawdę ogromny.

  • Piwo
Kiedy stawiamy na alkohol w formie piwa, warto do takiego prezentu dodać coś jeszcze jak np, zabawny kufel do piwa. 

  • Wino
Rodzajów wina jest bardzo dużo , dlatego warto wiedzieć jakie wino lubi pić osoba , która będzie obdarowana : słodkie, kwaśne, czerwone, białe itd.

  • Whiskey
Ze względu na wyjątkowy sposób wytwarzania, historię oraz wyrafinowany smak to raczej alkohol przeznaczony na prezent dla mężczyzn.Bourbon to słynna na całym świecie amerykańska odmiana whiskey, ceniona za swoją unikatową recepturę, sposób przygotowania oraz niepowtarzalny, oryginalny smak. Będzie idealną propozycją na prezent.

 
Nie ma co ukrywać, alkohol jest bardzo często wybierany jako prezent dla mężczyzny. Butelka czegoś z wyższej półki będzie idealną propozycją na prezent na konesera. Z alkoholem jednak wiążę się też dużo problemów obok, których nie można przejść obojętnie. Dlatego nie należy wręczać alkoholu osobą , których nie znamy i o których nie wiele wiemy. Alkoholu nigdy nie wręczamy kobietą w ciąży oraz osobą niepełnoletnim. Wręczajmy , więc alkohol tylko w wyjątkowych i dobrze przemyślanych sytuacjach. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

45 komentarzy:

  1. ja zawsze idę do znajomych na kolację lub obiad z dobrym alkoholem

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystko zależy od tego komu go dajemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeśli kupuje alkohol.na prezent to taki z wyzszej półki

    OdpowiedzUsuń
  4. Często daję na prezent wino. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Alkohol od dawna króluję jeżeli chodzi o prezenty i to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedys kupiłam wino i szampana tej samej firmy na prezent

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że to dobry pomysł ale faktycznie trzeba trafić w gust ja jestem fanką win z określonych regionów i naprawdę bardzo trudno znajomym jest wybrać odpowiednie wino dla mnie. Najczęściej po prostu pytają jakie

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś w tym jest, że mężczyźnie najprościej kupić alkohol :) Ciekawe propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację nie zawsze pasuje wreczac alkohol w prezencie. Ale jak kogoś się dobrze zna to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesli nie ma się pomysłu na inny prezent, lub dana osoba wszystko ma to dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się wydaję, że jeżeli chodzi o alkohol to można kupić jak znamy preferencje osoby, której chcemy dać w prezencie. nie wiedząc czy ta osoba lubi np. whisky nie zdecydowałabym się na taki zakup.

    OdpowiedzUsuń
  12. A alkoholem to tak ryzykownie trochę..nie każdy go pija więc można nie bardzo trafić z takim prezentem ( tak jak z czekoladkami ). Ale jeśli wiemy, że ktoś lubi, że kolekcjonuje - to świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mieszane uczucia co do dawania takie prezentu. Wszystko zależy oczywiście od tego komu mamy zamiar wręczyć taki prezent w postaci alkoholu. Komuś kogo dobrze znam myślę że bym była skłonna kupić alkohol, ale obcej osobie już nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój mąż lubi czerwone wina i często dostaje je na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis. Dobry temat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Często kupuje na prezent alkohol, szczególnie najbliższym i przyjaciółkom i tylko wtedy kiedy wiem co lubią pić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czasem alkohol jest dobry w rezencie dla osoby, która wie jak z kulturą go wypić ::)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem zwolennikiem dawania prezentów w postaci alkoholu... chyba dlatego, ze sama nie chciałabym takowego dostać :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie wiele znajomych nie pije alkoholu, więc wolę przyjść z np. ciastem, czy owocami w odwiedziny. Co do prezentów na jakieś większe okazje to alkohol jest jak najbardziej fajnym dodatkiem, ale warto właśnie wiedzieć co lubi dana osoba i czy w ogóle ta osoba nie ma z alkoholem problemów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwolenniczką alkoholu nie jestem, wiec raczemu bym nie podarowała nikomu alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ponieważ jestem nie pijąca z kilku z względów, nie wręczam znajomym ani innym osobom alkoholu. Nie jest też w moim stylu wręczanie alkoholu osobom jako forma wdzięczności, nigdy nie dałabym Go ani szefowi ani promotorom pracy.
    Lubię wino, ale ponieważ alkohol mnie uczula bardzo.. na tyle że jest ryzyko wylądowania w szpitalu, rzadko je pijam. Jeżeli to w bardzo malutkim wydaniu, w kieliszku po Żubrówce. Większa ilość wywołuje reakcję taką, że masakra. :(

    Jeżeli dostaję na prezenty to trzymam na okazje lub używam czysto gastronomicznie. Znajomi wiedzą, że ode mnie dostaje się albo prezenty zapachowe, albo książki albo słodycze :). Podobnie wiedzą mniej więdzej czego mnie nie dawać ;-). Tak jak moja przedmówczyni, nie popieram wręczania alkoholu i nie obrażając nikogo uważam że nie jest to w dobrym guście i może zostać potraktowane przez osobę obdarowaną jako rzucenie rękawicy do wspólnego picia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli siękogoś zna i wiemy co lubi, co preferuje alkohol może byc udanym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie tak, jesli wiemy co dana osoba lubi, jaki rodzaj alkoholu

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo interesujący temat. Moim zdaniem oczywiście tak, jeśli dana osoba jest smakoszem, któregoś z alkoholi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko zależy od osoby. Mój szwagier np lubi whisky i zawsze się cieszy z takiego prezentu. Ja nie przepadam za alkoholem więc bym się nie cieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że wszystko zależy od osobistych preferencji. Ja nie piję alkoholu i nie byłby to dla mnie dobry prezent. Natomiast osoby, które od czasu do czasu sięgają po takie trunki. mogą być zadowolona z takiego upominku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdarza mi się obdarować kogoś alkoholem, jednak sama nie zbyt lubię takie prezenty

    OdpowiedzUsuń
  28. rany nawet ostatnio nie mam siły ani czasu pomyśleć o takich trunkach ;D ja zazwyczaj wiem komu winko, komu whisky, a komu wódeczkę :P

    Ania z ModaNaBloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogólnie nie wręczam alkoholu w prezencie, ale czasem są sytuacje że się zdarza. Imieniny szwagra to tylko dobre whisky, bo on zawsze o to prosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za ten mini przewodnik :) Często zastanawiałam się czy kupować alkohol, a jeśli tak, to jaki :) teraz już mam wszystko rozjaśnione :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście często kupuje alkohol na prezent, albo dodatek do niego, ale właśnie osobom które znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie dawałam jeszcze alkoholu jako prezentu. Zwykle skarpetki XD

    OdpowiedzUsuń
  33. Wydaje mi się, że jak najbardziej pasuje na prezent! zwłaszcza taki z wyższej półki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem takiego zdania jak Ty, że lepiej dawać alkohol komuś kogo znamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U nas w rodzinie ten patent się sprawdza:) mama uwielbia gustować różnorodne wina!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja uważam, że nie. Sama nie pije alkoholu, więc kupować nikomu też nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim zdaniem. Alkohol jest dobrym prezentem, o ile znamy dana osobę i jest to dość bliski znajomy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Często daje się na prezent właśnie alkohol, gdy kompletnie nie mamy pomysłu na prezent. Dobrze jest tylko zorientować się co kto lubi. Zazwyczaj sama dostaję wytrawne wino, którego nie lubię, no ale co zrobić z takim prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobry pomysł, jeśli tylko znamy preferencje drugiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie daje alkoholu w prezencie

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja tam też nie kupuje alko

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja chyba nie odważyłbym się podarować komuś alkoholowi – jest wielu jego przeciwników, dlatego jego zakup niekoniecznie musi być dobrym rozwiązaniem. Gdy ja nie mam pomysłu na prezent, zaglądam na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego i zazwyczaj jestem w stanie znaleźć w tym sklepie coś naprawdę interesującego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)