Akcesoria do telefonu jakie warto posiadać ?

By | 22:00 41 comments


Telefony, telefony kto z Nas dziś nie ma ich. Stały się one nieodłącznym gadżetem każdego z Nas.
Jednak w dzisiejszych czasach telefony nie służą tylko do rozmów i odbierania czy też wysyłania  wiadomości. Użytkownicy telefonów oglądają na nich filmy, odbierają pocztę, korzystają z internetu oraz mnóstwa aplikacji. 

Na rynku dostępnych jest mnóstwo modeli telefonów od tych tańszych po te naprawdę drogie. Każdy z Nas decydując się na dany telefon kieruje się na pewno jego ceną , ale także parametrami oraz wyposażeniem danego sprzętu. 

Zakup telefonu to dopiero połowa drogi , bo później warto zaopatrzyć się w akcesoria do niego. 

Jakie akcesoria warto kupić ? Na pewno zależy to od Naszych potrzeb. 


Etui -  dość ważna sprawa, dzięki niemu Nasz telefon będzie zabezpieczony przed pocharowaniem .  Dawniej etui na telefon kojarzyło się z czymś obciachowym. Teraz takie etui jest ozdobą telefonu. Warto pamiętać by przy wyborze etui wybrać takie , które jest dedykowane pod konkretny telefon. Możemy również poszukać stron na których zaprojektujemy Nasze etui według własnego uznania.

Szkło hartowane i folie ochronne - to zdecydowany must have. Kiedyś wyświetlacze były małe teraz potrafią być na prawdę dużych rozmiarów. Warto zabezpieczyć wyświetlacz , który nie raz jest narażony na upadek. Folia powinna być zamontowana właściwie tylko dzięki temu spełnia ona swoją rolę jeżeli nie jesteśmy pewni , że poradzimy sobie z jej montażem warto poprosić kogoś kto się na tym zna. 

Power bank -  no największy minus telefonów to bateria, która nie raz rozładowuje się wtedy kiedy akurat najbardziej potrzebujemy skorzystać z telefonu. Nie zawsze mamy dostęp do ładowarki na szczęście z pomocą wtedy przychodzi Nam powerbank. To sprytne urządzenie pozwala Nam na szybkie doładowanie telefonu bez konieczności podłączenia się do sieci. Poszczególne urządzenia różnią się pojemnością oraz rodzajem złącz.

Słuchawki - dla miłośników muzyki to nieodłączny element wyposażenia telefonu. Dobra jakość dźwięku przy dobrze dobranych słuchawkach jest gwarantowana. Jeżeli jednak chcemy by naszą muzykę słyszeli wszyscy wokoło to do wyboru mamy mobilne głośniki.

Karty pamięci - mimo , iż mamy dostęp do wirtualnych dysków jak i chmur to warto mieć dodatkową pamięć. Zdjęcia, filmy cz też inne rzeczy zapisane na karcie nigdy Nam nie zginą. 

Uchwyty - w telefonach mamy dostępne już nawigację , więc dla kierowcy niezastąpiony będzie uchwyt dzięki , któremu możemy Nasz telefon zamontować na szybie . Innym rodzajem uchwytu jest kijek do selfie dość popularny gadżet podczas wakacji.

Akcesoria do telefonów to dość szeroki temat. Po za wspomnianymi dodatkami na rynku dostępnych jest mnóstwo innych gadżetów, które dla innych są zbędnymi rzeczami a jeszcze dla innych niezastąpionym elementem wyposażenia telefonu. 


A WY bez jakiego gadżetu nie wyobrażacie sobie Waszego telefonu ?



Nowszy post Starszy post Strona główna

41 komentarzy:

  1. Poza uchwytami, które są mi niepotrzebna ponieważ nie jestem kierowcą, wszystkie wymienione gadżety również posiadam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wszystkie z wymienionych propozycji, ale dla mnie podstawą jest tylki obudowa i szkło. Reszta to już bardziej dodatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko etui. Jestem minimalistką jeśli chodzi o telefon. Przez większą część dnia nawet nie wiem gdzie leży xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wszystko i używam, tylko karty pamięci nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Etui - mam! Szkło hartowane - mam! ( a dodatkowo mam wykupioną ochronę wyświetlacza u producenta ), słuchawki - mam! ( i nie wyobrażam sobie bez nich codzienności ). Karty pamięci nie mam i nie mogę mieć - mój telefon ma ogromną pamięć wbudowaną i brak slotu na kartę pamięci.

    Powerbank, uchwyt do samochodu - tych dwóch rzeczy mi brakuje. I przyznam, że dobry powerbank ( i ładny! ) przydałby mi się tak na wszelki wypadek, by mieć go w torebce. A uchwyt do samochodu - no tak by był do rozmów, bo nie zawsze mogę rozmawiać na słuchawkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkło hartowane i karta pamięci to elementy obowiązkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie muszę sobie kupic szkło hartowane. Nowe słuchawki tez by mi się przydały. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem najważniejsze są słuchawki ;)
    Muzyka pozwala się odprężyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie takie przydatne akcesoria do telefonu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uzywam obudowe tylko do mojego telefonu :) uwazam ze dla mnie to wystarczajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie mam telefonu, bo zepsułam ajjj♥ Z tych rzeczy co wymienilaś mam tylko power banka, słuchawki i kartę pamięci.
    Pozdrawiam Darriska

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez szkla. A dlaczego bo rozbiłam z trzy szybki.

    OdpowiedzUsuń
  13. szkło i karta pamięci muszą być :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Etui, szkło hartowane i karta pamięci u mnie są obowiązkowe ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z akcesoriów na telefon mam tylko etui ochronne

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam praktycznie każdy z tych akcesoriów! Teraz zamiast szkła zakładają jakieś bajeranckie gumy widziałam .. Ale koszt stowka więc jeszcze się nie skusilam 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dbam o swój telefon, to moje główne narzędzie pracy dlatego szkło i etou to konieczność i mocno się przykłada w wyborze takich akcesoriów

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie najważniejsze w telefonie to dobra ładowarka, etui i szkło hartowane. Są to niezbędniki u mnie. Bez powerbanka oraz słuchawek się obejdę. Przyznam szczerze, że uchwyt do telefonu by mi się przydał do auta;)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie obowiązkowo etui i szkło hartowane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawie wszystkie już posiadamy! Power bank jest bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy tylko ja zawsze trafiam na jakieś beznadziejne power banki, które nie ładują telefonu po kilkukrotnym użytku? :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Z wymienionych gadżetów brakuje mi tylko uchwytu do trzymania telefonu, może kiedyś kupie ten gadżet

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie koniecznością są słuchawki, etui i szkło :D Moje top 3 :D Na pewno muszę się zaopatrzyć też w power banka

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkło hartowane-podstawa.

    https://entomberemoreux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem z tych osób, które nie zaczną użytkować telefonu dopóki nie jest on dokładnie zabezbieczony :) Etui i szkło to podstawy a reszta to już dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze kiedy kupuję nowy telefon, do podstawą jest szkło hartowane i etui. Odpowiednia ochrona to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie szkło hartowane jest najważniejszym z akcesorii :) sama posiadam i nie raz to szkło uratowało mi telefon

    OdpowiedzUsuń
  28. Oprócz uchwytów to mam już wszystko :) Dbam o swój telefon ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie wszystkie te rzeczy to niezbędniki i je mam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam etui i tyle. Więcej mi nie potrzeba do szczęšcia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja nie mam power banka... muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie mam etui, ani żadnych gadżetów do telefonu i wygląda on trochę jak po przejściu bomby atomowej😂.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkło hartowane to u mnie podstawa tak samo jak etui z zamknięciem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wyobrażam sobie telefonu bez etui :) Chyba bym już go zbiła milion razy :D Bardzo fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zdecydowanie to wszystko powinien mieć każdy telefon dla bezpieczeństwa i wygody.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bez słuchawek to ja się nie ruszam nigdzie, to dla mnie najważniejsza rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Etui, owszem, musi być. Na power bank czaję się od jakiegoś czasu; myślę, że niedługo zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja myślę, ze wszystkie te elementy się przydają. Szkło do ochrony telefonu najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  39. Osobiście uważam, że każdy telefon powinien mieć obudowę, gdyż wtedy możemy być pewniejsi, że nic mu się nie stanie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdecydowanie nie jestem w stanie obyć się bez szkła hartowanego i etui - wiecznie upuszczam mojego Asusa. Oczywiście, słuchawki też są niezbędne - jak żyć w długiej podróży?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)