Ekozuzu - ekologiczne kosmetyki.

By | 20:45 2 comments

Dziś chciałam Wam przedstawić kosmetyki EKOZUZU.


Na początek zapachowa zawieszka. No co tu dużo mówić pachnie obłędnie co ciekawe cały czas tak samo odkąd ją posiadam. Super sprawa jako fajny dodatek np. do szafy . Po jej otwarciu czujemy piękny zapach. 


Puder to rzecz po , którą nie sięgam zbyt często jednak tu postanowiłam to zmienić. Puder mineralny to dla mnie pozytywna nowość . Bardzo fajnie wygląda na skórze. Nie pozostawia efektu maski na twarzy jest mega naturalny co bardzo mi się w nim spodobało.
Cień do powiek okazał się być świetny super się prezentuje na powiece , nie sypie się i co ważne długo pozostaje w nienaruszonym stanie. 


Szminka oraz błyszczyk co wybrać hm oba produkty są świetne. Ja używam jednej jak i drugi w zależności od dnia i okazji. Na te większe wyjścia wolę szminkę ta na ustach prezentuje się bardzo ładnie. Pozostaje na nich dość długo , kolor trwały i piękny. Błyszczyki używam na co dzień ten mimo , iż nie do końca jest w moich kolorach okazał się być też bardzo ciekawym produktem. Na ustach wygląda ładnie i utrzymuje się na nich aż do czasu , gdy zaczniemy jeść lub pić.



BB krem to produkt , który świetnie się u mnie sprawdził jako podkład pod makijaż. Fajnie matowi skórę, pozostawiając ją nawilżoną i zregenerowaną.  Sam krem daje fajny efekt lekkiego krycia niedoskonałość , więc nawet stosowany sam daję zadowalające efekty. Jeżeli lubicie mieć zmatowioną skórę to zdecydowanie produkt dla Was.


Kredka do ust to świetny produkt , dzięki któremu możecie zrobić fajny zarys ust. Produkt z powodzeniem może być też stosowany jako pomadka do ust.


Kredka do oczu to u mnie produkt nie zastąpiony. Dzięki niemu możecie uzyskać tak zwane kocie oko. Mimo , iż kredka jest twarda to dość prosto i fajnie rysuje się nią pożądaną kreskę. 


Korektor w pędzelku dla mnie bomba. Mega ekologiczny i praktyczny produkt , który zmieści się w każdej damskiej torebce. Dzięki niemu możemy w prosty sposób niwelować niedoskonałości.

Ekozuzu to ekologiczne produkty , które warto poznać i mieć w swoim posiadaniu.



Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)