Jedwabiście piękna skóra.

By | 21:51 5 comments


Jedwabista rękawica do peelingu.


Ta rękawica to totalna nowość na Polskim rynku. Dla mnie super sprawa , gdyż po za tą rękawicą oraz wodą nie potrzebujemy zupełnie nic by wykonać zabieg. Rękawica jest dość duża by bez problemu założyć ją na rękę i działać. Fajnie się nią wykonuje również masaż. Stosowana regularnie na prawdę znacząco poprawia wygląd naszej skóry. Jest ona gładka i miła w dotyku. Rękawica jest ręcznie szyta z czystego jedwabiu. Rękawica jest bardzo higieniczna dzięki właściwościom antybakteryjnym jedwabiu oraz z łatwości utrzymania w czystości-wystarczy umyć ją mydłem. Rękawica mega pozytywnie mnie zaskoczyła. Jedyny minus to cena 85 zł - jednak może kiedyś będzie mi ją dane kupić na promocji. Rękawice można zamówić IG.


Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Ciekawa, jedwabnej do peelingu jeszcze nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to totalna nowość, ale zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedwabna musi być bardzo przyjemna dla skóry. Chciałabym wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedwab jest bardzo delikatny, więc nie wiem jak miałby on usunąć martwy naskórek, no i cena niestety wysoka, biorąc pod uwagę, że taką rękawice trzeba co jakiś czas wymienić. jak odwiedzę swoją kosmetyczkę to zapytam się co sądzi na ten temat, bo zawsze dobrze mi podpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)