N 210 trwały zapach perfum .

By | 20:39 5 comments



CECHY CHARAKTERYSTYCZNE

DLA KOGO
DLA KOBIET
SUGEROWANE UŻYCIE
NA DZIEŃ
RODZAJ PRODUKTU
PERFUMY AMBRA
TYP ZAPACHU
KWIATOWY
AKORD
ŚWIEŻY
CHARAKTER
LEKKI
PORA ROKU
LATO


210. Ambra to kwiatowa kompozycja zapachów z letnią, świeżą nutą, która na myśl przywołuje wakacje w tropikach. Perfumy francuskie lane zostały stworzone dla kobiet o łagodnej naturze, lubiących kwiatowe rozwiązania, które swym aromatem sprowadzają na łono natury.

Rozlewane perfumy to coś co ja osobiście bardzo lubię i doceniam. Te znajdują się w dość skromnym flakoniku , który posiada etykietę zawierającą numer zapachu . Sam zapach jest dość trwały i bez problemu utrzymuje się na skórze jak i na ubraniu przez cały dzień , za to wielki plus. Jeżeli chodzi o ocenę samego zapachu to tutaj trudno mi go ocenić , gdyż nie do końca wiem czym on tak na prawdę pachnie. Na pewno jak dla mnie jest to zbyt mocny zapach kwiatowy za którym ja osobiście nie przepadam. Dlatego też spryskałam się kilka razy tym perfumem by móc go ocenić jednak w ostateczności dostała go moja mama , która takie zapachy bardzo lubi. Z chęcią poznam inne zapachy takie , które ja sama  lubię . 



=========================================================================

Dobra reklama to podstawa sukcesu , który odniesiemy . Warto tak wyeksponować przekazywane treści by przyciągały one wzrok potencjalnego klienta.  Stojaki na plakaty to patent  dzięki , któremu w prostu, ale za to w zauważalny sposób pokażemy to co najważniejsze. 
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Lubię kwiatowe zapachy, więc mogłyby mi się podobać te perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatowe również lubię. Dobrze, że zapach jest trwały, to zawsze na plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego zapachu. Myślę,że spodobałby mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię perfumy lane i kwiatowe nuty. Miałam już okazję zamawiać na tej stronie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatowe perfumy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)