Dolny Śląsk.

By | 21:02 4 comments





Czas tak szybko biegnie , że jeszcze nie cały miesiąc i zaczną się wakacje. Pora więc rozejrzeć się za kierunkiem , który obierzemy w te wakacje. 

Polska posiada wiele ciekawych miejsc , które warte zobaczyć . 


Tym razem sprawdzimy co warto zobaczyć jadąc na Dolny Śląsk.

Dolny Śląsk – część historycznej krainy Śląska, położona w południowo-zachodniej Polsce nad środkową Odrą oraz w północnej części Czech.

  • Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia.
  • Stara Kopalnia Uranu w Kletnie.
  • Włodarz (Riese)
  • Muzeum Molke (Riese)
  • Sztolnia Liczyrzepa w Kowarach.
  • Kopalnia Uranu Podgórze w Kowarach.
  • Jaskinia Radochowska.
  • Kopalnia Złota w Złotym Stoku.
  • Jaskinia Niedźwiedzia w Kletnie. 
  • Twierdza Srebrnogórska i Fort Donjon.
  • Mała Japonia w Karkonoszach.
  • Tron Liczyrzepy
  •  www.malajaponia.pl/atrakcje-turystyczne-dolny-slask/

Dolny Śląsk to jedno z najładniejszych, a zarazem najciekawszych województw w Polsce. Planując w tym regionie rodzinną wycieczkę czy wyjazd ze znajomymi, warto poświęcić więcej czasu na zwiedzanie i poznawanie ciekawych atrakcji turystycznych. Znajdują się tu piękne zamki, pałace i rezydencje. Turystów przyciągają również tajemnicze podziemia, kopalnie i wodospady. Dużą uwagę należy zwrócić na uzdrowiska i parki zdrojowe

Ponadto na Dolnym Śląsku można znaleźć obiekty wpisane na listę UNESCO. Są to m.in. Hala Stulecia we Wrocławiu, Kościoły Pokoju w Świdnicy i Jaworze oraz Park Mużakowski.





Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam na Dolnym Śląsku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji zwiedzić Dolnego Śląsku. Mam na dzieję, że w końcu się uda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam we Wrocławiu - piękne i klimatyczne miasto. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie byłam na Dolnym śląsku., Z chęcią bym pozwiedzała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)