Wspomnienia w postaci zdjęć ?

By | 21:52 10 comments


Każdy z Nas na pewno posiada wiele pięknych zdjęć w swoich telefonach. W dobie telefonów możemy Nasze zdjęcia upiększać, dodawać do nich filtry czy też ramki. Teraz nawet telefonem jesteśmy w stanie wykonać bardzo profesjonalne zdjęcia. 

Bardzo dobrze jeżeli takie zdjęcia posiadamy , gdyż nie ma nic cenniejszego niż chwile ważne w życiu uwiecznione na fotografiach. Ile radości sprawia oglądanie starych zdjęć. Ile wtedy pojawia się cudownych historii i wspomnień danej chwili. Porównywanie osób jak wyglądały jeszcze kilka lat temu to też bardzo przyjemna rzecz.

Jednak warto pamiętać , że zdarzają się różne sytuacje telefony się psują, karty pamięci niestety również ulegają uszkodzeniom. W takich sytuacjach niestety bardzo często nasze zdjęcia przepadają bezpowrotnie. Warto , więc co jakiś czas uwiecznić zdjęcia w postaci " stałej ". Warto wywołać zdjęcia w tych czasach możemy je zamówić bez wychodzenia z domu przez internet. 

Takie wywołane zdjęcia pozostaną na stałe z Nami i będą również pamiątką dla Naszych bliskich. Jednak to już nie te czasy , gdy zdjęcia mogliśmy tylko wywołać . Teraz jest dużo opcji by mieć ulubione zdjęcie w fajnej postaci w Naszym domu. 

W jakiej postaci możemy umieścić zdjęcie:

Możliwości by utrwalić na stałe nasze wspomnienia jest na prawdę wiele. 

Pamiętajmy by robiąc zdjęcia eksperymentować. Naprawdę dzięki fajnemu pomysłowi możemy mieć mega oryginalne zdjęcia. Wystarczą tylko chęci oraz wyobraźnia. Z internetu lub też sami w domu możemy zrobić fajne napisy czy też ramki dzięki czemu Nasze zdjęcia będzie inne niż wszystkich. 


Pamiętajmy , że wspomnienia to najlepsze co może posiadać człowiek i co może dzięki nim pokazać innym.

Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Ja często zamawiam sobie foto książkę. Świetne jest to, że mogę ją sama dowolnie zaprojektować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie planuję sobie wybrać zdjęcia do wydruku

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotoksiążki to świetny wybór. mam już kilka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotoksiążka to świetna rzecz dla siebie i jako prezent dla bliskich, mam już kilka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stanowczo za mało robię zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeszcze wiele niedrukowanych zdjęć. W planie jest fotoksiążka i fotopuzzle też byłyby super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam mnóstwo zdjęć nie nadążam z wywoływaniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taki fotoobraz. Zawsze robie fotoksiążki

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezależnie jaka forma wydruku to zawsze świetna pamiątka dla siebie lub bliskich. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobienie efektownej sesji zdjęciowej nie jest takie trudne :D można wziąć jakieś przebranie, balony z helem, maski, czy znaleźć jakiś fajny plener i można fotografować :D zdjęcia można wydrukować i oprawić, albo tak jak ty sugerowałaś zrobić fotogadżety :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)