Studio VIVA - Luborzyca.

By | 21:56 3 comments


1 czerwca to data dość szczególna , bo to wtedy przypada Dzień Dziecka - święto wszystkich dzieci. W tym roku ten dzień okazał się dla mnie być wyjątkowy. To ja otrzymałam prezent i mogłam wziąć udział w 11 urodzinach Studia VIVA.


Studio Wizażu i Stylizacji VIVA znajduje się w podkrakowskiej Luborzycy. Motto firmy to słowa Choco Chanel, ikony światowej mody, która zwykła mawiać, iż „Kobieta musi mieć dwie rzeczy: klasę i bajeczny urok!”. W studiu z proponowanych usług mogą skorzystać zarówno Panie jak i Panowie.

Jeżeli chodzi o samo studio to jest ono nie wielkie , a za razem wystarczające by znalazło się tam wszystko to co znaleźć powinno. Samo urządzenia wnętrza bardzo ładne. Już na pierwszy rzut oka widać , że wystrój jak i wyeksponowane kosmetyki idą z duchem czasu i są używane a nie leżą tam i się kurzą. 


Załoga studia to same Panie. Naliczyłam ich , aż osiem :) Co ciekawe mimo , iż to sama płeć piękna to świetnie się dogadują między sobą :) Wśród nich jest także Pani właścicielka. Pani Dominika to mega miła , uśmiechnięta kobieta , która już od samego przekroczenia progu studia zaraża swoim optymizmem. Cała załoga tworzy zgrany zespół , który tylko czeka na klienta by zająć się nim na najwyższym poziomie. 



Oferta studia jest szeroka, a w jej zakres wchodzi fryzjerstwo damskie i męskie, upięcia okolicznościowe, makijaże, manicure i pedicure oraz szeroki wybór usług kosmetycznych. Co bardzo ważne każda z Pań ma duże doświadczenie w tym co robi , jednak ciągle każda z Nich się szkoli . Miałam wrażenie że kolejnym mottem firmy powinno być : rozwój osobisty oraz zadowolony klient to Nasz priorytet. 


Podczas 11 urodzin studia  była świetna atmosfera, dużo dobrego jedzenia, szampan , tort i dużo uśmiechu. Można było zobaczyć studio od podszewki, poznać całą cudowną załogę oraz co najważniejsze przekonać się jakie zabiegi można wykonać w studiu. Oczywiście ja też miałam okazję skorzystać z jednej rzeczy , którą oferuję studio. Tym razem postawiłam na paznokcie :) 


Wybrałam manicure hybrydowy , bo też taki uwielbiam mieć na swoich paznokciach. Hybrydę często robię sama , ale też czasami korzystam z usług jakiegoś studia. W studiu Viva hybrydę robiłam pierwszy raz. Pani , która mi ją robiła (  przepraszam , ale nie pamiętam imienia :( ) to profesjonalistka , która od razu widać, że wie co robi. Moje paznokcie wymagały wcześniejszego ściągnięcia poprzedniej hybrydy. Już na samym początku byłam pod wielkim wrażeniem. W innych studiach hybrydę miałam ściąganą przy pomocy acetonu. Tutaj sprawnym ruchem ręki hybryda została ściągnięta przy pomocy pilnika. Samo przygotowanie paznokcia i skórek do hybrydy również bez zastrzeżeń. Żadnych skaleczeń i beznadziejnego kształtu paznokcia jak to czasami miało miejsce w innych salonach. Sama hybryda nałożona bardzo szybko i bardzo dokładnie. Na dzień dzisiejszy pozostaje w nienaruszonym stanie co mnie bardzo cieszy. 


   

Wykonanie hybrydy oceniam na 6 :) Jednak muszę też ocenić czas kiedy ta hybryda była robiona. Tutaj również mocno 6. Podczas wykonywania usługi czułam się jakbym była na kawie u dobrej koleżanki. Nie dość , że mogłam porozmawiać o wszystkim i niczym z sympatyczną Panią to jeszcze nie była zbywana podczas moich pytań na temat usługi. Na wszystkie nurtujące mnie pytania otrzymałam fachową odpowiedź i poradę za co serdecznie dziękuje. Jestem mega zadowolona z moich pięknych paznokci. 


Na koniec powiem tak jeżeli chcecie mieć piękną skórę , paznokcie lub też włosy. Jeżeli chcecie spędzić miło czas w fajnym towarzystwie. Jeżeli chcecie tak po prostu odpocząć , zrelaksować się i odpocząć to kierunek jest tylko jeden Studio VIVA


Serdecznie dziękuje za cudownie spędzony czas, za świetnie wykonaną usługę i jak najbardziej polecam.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Człowiek staje się szczęśliwy jeżeli obok niego pojawia się prawdziwy przyjaciel. Jak wiadomo najlepszym przyjacielem człowieka jest pies . Kiedy już zdecydujemy się na czworonożnego przyjaciela nie zapomnijmy o podstawowych rzeczach , które będą nam potrzebne. Jedną z takich rzeczy jest smycz dla psa  - odpowiednio dobrana zapewnia komfort Nam jak i psu podczas spacerów. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Świetny niebanalny prezent. Miło spędzony czas i piękny manicure. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto przeczytać, bo bardzo to ułatwi funkcjonowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)