Na co zwrócić uwagę kupując torebkę damską ?

By | 11:02 57 comments






Torebka kobiety potrafi zmieścić na prawdę wiele. Szczególnie dobrze wiedzą o tym mamy, ach czego one nie mają w swojej torebce. Dobrze więc  jak  jest wykonana z porządnego materiału, ma mocne szwy i do tego jest solidna.

Torebka to nie tylko praktyczny gadżet, ale też modny dodatek. A żeby był modny musi być właściwie dobrany.

Jaką torebkę , więc warto mieć :

  • Torebka klasyczna
Jest przeważnie w kształcie trapezu, bądź prostokąta. Można ją zabrać do pracy,  na spotkanie biznesowe, ale też bez problemu można ją nosić na co dzień. Pasuje do większości ubrań i mieści w sobie niezbędne dokumenty czy też kosmetyki.

  • Kopertówka
Minimalizm w całej okazałości. To ją zabieramy kiedy nie potrzebujemy dużej torby a wystarczy nam na schowanie telefonu czy też dokumentów.


  • Mała listonoszka 
Świetna propozycja dla kobiet, które na co dzień nie potrzebują nosić dużych torebek. Jest mega praktyczna a do tego ładnie się prezentuje.

  • Duża pojemna torebka
Kiedy musimy pomieścić w torebce wiele rzeczy na pewno niezastąpiona będzie duża i pojemna torebka. Sprawdzi się ona także dla kobiet, które mają dzieci.


Na co zwrócić uwagę kupując torebkę :


  • Materiał 
To z czego wykonana została torebka ma nie tylko estetyczne znaczenia, ale często decyduje o jej jakości. Czasami warto dołożyć parę złotych i kupić dobrej jakości torebkę niż wyrzucić ja po miesiącu użytkowania. 

  • Podszewka
Oprócz zewnętrznego materiały ważny jest też ten wewnętrzny. W zależności od torebki poszewka musi być : estetyczna - małe wizytowe torebki powinny mieć elegancką podszewkę wykonaną z satyny, jedwabiu czy atłasu, praktyczna - w większych torebka ważne by była ona z wytrzymałego materiału np. nylonu.

  • Jakość wykonania
Szwy powinny być mocne i w żadnym wypadku nie powinno być przerw w ich szyciu. Jakość uchwytów, pasków czy rączek powinna być mocna i dobrze usztywniona. Rodzaj zapięcia - najpraktyczniejszy jest zamek błyskawiczny sprawdź czy działa bez zarzutu. 


  • Komfort noszenia i pojemność
Dobranie torebki do swoich potrzeb to ważna kwestia. Jeżeli potrzebujesz by w torebce zmieściła się teczka z dokumentami pamiętaj o tym podczas zakupu. Kwestia noszenia ma duże znaczenie i wpływa na nasz komfort.

Kupując więc torebkę nie sugeruj się tylko jej wyglądem, ale pamiętaj także o innych ważnych wymienionych wyżej czynnikach. 


Ja jestem mamą, która jak twierdzi mój mąż :) nosi w torebce pół domu :) Dlatego postawiłam na dużą , pojemną torebkę w praktycznym czarnym kolorze. Można ją zarzucić zarówno na ramię jak i nosić w ręce. Jest pojemna co dla mnie jest bardzo ważne. Posiada 3 przegródki oraz zapinana jest na zamek błyskawiczny oraz dodatkową klamrę. Dzięki temu , że jest czarna pasuje do większości stylizacji. Ładne złote dodatki w postaci klamer i zapięć dodają jej uroku. Klub konsultantek  to miejsce w którym możecie kupić nie tylko tą torebkę ale i wiele innych ciekawych rzeczy.











A WY na jakie torebki stawiacie ? przyznajcie się ile macie torebek w domu ?





PODPIS


Nowszy post Starszy post Strona główna

57 komentarzy:

  1. Mam kilka torebek. Każda z nich ma inną wielkość, jednak kolor pozostaje taki sam. Klasyczny czarny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam torebki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, choć nie w moim stylu. Ja muszę mieć wielką, jak worek, żeby się wszystko zmieściło i zakupy i jeszcze pół domu :) Słabo u mnie z elegancja....

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam duże torebki dlatego ta na pewno by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię wszystkie torebki i duże i małe i nigdy mi ich za mało :D Małe fajnie się prezentrują, ale neistety zbyt wiele nie pomieszczą. te duże cenie za to, że można w nie wpakować sporo rzeczy. Ta Twoja jest piękna. Wiesz,że mam podobną tylko nieco mniejszą

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię duże pojemne torebki i małe zgrabne mieszczące tylko portfel i telefon. Te dwie skrajne torebki noszę naprzemian

    OdpowiedzUsuń
  7. ZwlasZwła mocowanie paska warto sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie musi być pakowna, przede wszystkim żeby wszystkie gadżety dzieci się w niej zmieściły

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam torebki skórzane, ważna jest dla mnie jakość wykonania bo przeważnie jedną mam przez kilka lat

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat od dłuższego czasu rozglądam się za porządną torebką. I trafiam na Twój wpis! Dziękuję za tak praktyczne i pomocne porady. Żadna z nas nie wie jak trudno jest znaleźć tą idealną torebkę, która będzie nie tylko pięknie wyglądała ale będzie praktyczna i co najważniejsze mocna i wytrzymała. No i posłuży nam na lata + musi być odpowiednio pojemna na wszystkie moje skarby. O takiej marzę i taką mam zamiar kupić.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Fajna torebka ja również jestem zwolenniczką dużych i pakownych toreb

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam w domu kilka torebek, ale z reguły upatruję sobie jedną i chodzę w niej tak długo, aż się poniszczy. Wtedy wyjmuję kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam listonoszki, które są wykonane ze sztywnego materiału. Twoja jest bardzo pojemna, ale ja w takich nie gustuję, wolę te mniejsze rozmiary

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko co wymieniłaś jest ważne przy zakupie torebki. U mnie ważne jest by pomieściła dużo. Ja lubię duże torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam torebki o rożnych pojemnościach i bardzo różnych kolorach. Kiedyś miałam torebki tylko czarne, a ostatnio jak potrzebowałam czarnej torebki to się okazało, ze takiej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię małe torebki bo nie lubię mieć za dużo w torebce. Super post.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię małe torebki na ramię, są podręczne i jak dla mnie najwygodniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znoszę kupować torebek. A to dlatego, że nigdy nie mogę znaleźć czegoś co by mi się podobało w 100 procentach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja stawiam na torebki dużego formatu. Zawsze kupuje te, które maja długi pasek i mozna je przełożyć przez ramię. A torebek w domu mam bardzo duzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dwie torby, więcej nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najwięcej zależy od upodobań osoby kupującej

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem właśnie na etapie zakupu jakiejś praktycznej listonoszki

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie noszę toreb, na rowerze inne torby są potrzebne, a od święta mam specjalne 2 torebki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię kiedy torebki są pojemne i zmieszczę w nich dokumenty i teczki formatu A4 oraz dodatkowo pomieszczę w niej rzeczy moje i mojej córki bez której nie ruszam się z domu. Czarne lubię najmocniej ale skórzane, nie lubię lakierowanych nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post. Ma dużo przydatnych porad. Może skorzystam z kilku przy kupnie nowej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zdecydowanie mam za dużo torebek w szafie. Zawsze zwracam uwagę na uchwyty i czy ma długi pasek.

    OdpowiedzUsuń
  27. szukam własnie podobnego modelu torebki, a jesli chodzi o Twoje rady to na prawde fajnie to ujęlaś

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny wpis, jestem wielką fanką torebek klasycznych i listonoszek :) lubię takie klasyczne modele i kolory, z reguły noszę czarne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tak jak Ty - torba musi być duża bo mieści w sobie pół domu. I zawsze po takie sięgałam - koniecznie ze sztywnym dnem. Ale w tym roku od Mikołaja "wybrałam sobie" coś zdecydowanie mniejszego, na krótkie samotne ( bezdzietne ) wypady np na zakupy do galerii. I mam malutkie 2 torebeczki: takie tylko na portfel, telefon i klucze. Aż sama siebie zaskoczyłam takim wyborem :) i kolorem - bo sięgnęłam po czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie torebka musi być pojemna i funkcjonalna :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś miałam dużo torebek, ale teraz staram się stawiać na jakość albo po prostu to coś. Wolę mieć jedną torebkę z wyższej półki niż 10 na jeden sezon. Ostatnio staram się być trochę większą minimalistką, choć nie zawsze tak było ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam duże, pojemne torby z niezliczoną ilością kieszonek - zwłaszcza tych wewnętrznych! :D Lubię czuć, że wszystkie ważne dokumenty i rzeczy mam pod kontrolą.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubie uniwersalne torebki. Male średnie .

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam bardzo dużo torebek, większość sama uszyłam. Najbardziej lubię nerki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja kupuje torebkę raz na kilka lat. Dla mnie musi być średniej wielkości tak, aby zmieścił się w niej zeszyt a4 na studia, musi tez mieć dwie przegródki i wiele małych kieszonek. Zwracam uwagę tez na kolor - czarny, szary, jasny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawsze zwracam uwagę na to czy ma długi pasek i czy ma dużą ilość kieszonek:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam torebki, ale po wielu różnych doświadzczeniach postawiłam na jedną firmę, której jestem wierna.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja na co dzień lubię małe torebki, ale nie an tyle małe, by nie zmieścił się tam portfel, bo i takie mam. Portfele lubię duże, więc małe kopertówki u mnie odpadają. Gdy idę po nieduże zakupy zawsze zabieram pojemną, dużą torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Torebek mam nie wiem... Z 8 max. Z czego noszę czasem jedną bo zwykle narzucam plecak 😃

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mam ani jednej kopertówki. zawsze muszę pożyczać :D czyli czas na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  41. takiej "do ręki" nie znoszę. u mnie najlepiej jak jest długi pasek i torebkę mogę zarzucić przez ramię. no i fajna jest jeszcze jakaś mniejsza jak idę na spacer czy coś. teraz myślę nad jakimś ładnym plecakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super post! Ja mam za dużo torebek w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  43. W sumie to mam dwie torebki, których używam. Dużą usztywnianą, pojemną i malutką listonoszkę :) Nie potrafiłabym sie przeprowadzać z jednej do drugiej torebki kilka razy w miesiącu- zbyt dużo mam rzeczy w torebce :):)

    OdpowiedzUsuń
  44. lubię czarne torebki, mam kilka lepszych i służą mi bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja przede wszystkim zwracam uwagę na jakość i pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam dosłownie JEDNĄ torebkę na co dzień. Resztę - używam raczej okazyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również noszę w torebce pół domu ;) dlatego mam w dużej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dla mnie najważniejsze, aby torebka była pojemna, muszę mieć w niej wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Dla mnie najważniejszą cechą jest pojemność. Do małej torebki musi się zmieścić czytnik ebooków, do dużej laptop '13. W innym wypadku torebkę uznaję za zbędną. Ponieważ moja ukochana torba miejska jest już mocno znoszona, to czekają mnie poważniejsze zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo ładnie się ona tu prezentuje. ja już mam swoją przeszło 3 lata - mam oBag :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dla mnie bardzo ważna jest jakość materiałów, z których wykonana jest torebka. Niedawno kupiłam sobie świetną torebkę na urodziny i wiem, że będę ją miała na lata. Na https://mybaze.com/pl/torebki-i-plecaki-damskie/brand:creole znalazłam świetną ofertę torebek Creole. Kiedyś pamiętam, że oglądałam torebki tej firmy ale nie kupiłam i bardzo żałowałam później. Teraz już nie zwlekałam. Wybrałam klasyczny model i jestem bardzo zadowolona. Właśnie klasyczne torebki będą modne zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  53. Można zapytać o firmę/ model Twojej torebki że że zdjęcia? Bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)