Cudowny zapach perfum - Herstory.

By | 14:01 3 comments

Kto z Nas nie lubi otaczać się pięknymi zapachami. Ja należę do osób , które w swym posiadaniu posiadają kilka rodzajów zapachów perfum . Lubię je stosować w zależność od dnia .



Na spotkaniu Blogerek w Tarnowie otrzymałam od https://konsultantki.com.pl/ wodę perfumowaną Herstory. Te perfumy polecane są dla przebojowych kobiet , które dążą do wyznaczonego celu. Pierwsze co rzuca się w oczy to piękny flakonik. Dla mnie duży plus już na samym początku , gdyż lubię eksponować swoje perfumy na szafce.


  • Kategoria: zapach na co dzień lub na wieczór
  • Główne nuty zapachowe: różowy pieprz, irys, paczuli

Jeżeli chodzi o sam zapach to jest on wyjątkowy , gdyż na początku jest on mega delikatny by później przeistoczyć się w coś bardziej wyrazistego. Utrzymuje się dość długo na skórze jak i na ubraniu. Dla mnie te perfumy są idealne kiedy wiem , że będę długo po za domem i nie będę mieć okazji by się odświeżyć.  


Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)