Młynomag - mąka , którą warto mieć w kuchni ?

By | 20:26 4 comments

W domu w którym ktoś dużo piecze oraz w którym przygotowuje się wiele pysznych dań nigdy za wiele mąki. 

Na spotkaniu Blogerek w Tarnowie firma Młynomag przekazała dla każdej z Nas zestaw 5 mąk. 
W  moje ręce wpadła mąka : luksusowa, tortowa oraz  reszelska. Oferta firmy obejmuje zarówno mąki paczkowane do użytku domowego jak i piekarnicze do użytku profesjonalnego.  Mnie zaskoczyło już samo opakowanie każdej z mąki , które jest takie wyjątkowe i inne od wszystkich dostępnych w sklepach. Mąkę można kupić przez sklep online lub w sklepie firmowym  . Na stronie firmy możemy znaleźć ciekawe przepisy szczególnie polecam ten na wianek drożdżowy. Każda z tych mąk jest wyjątkowa i widać , że robiona z najwyższą starannością , gdyż każdy wypiek oraz pierogi wyszły bez najmniejszego problemu i smakowały naprawdę pysznie. Z produktami tej firmy spotkałam się pierwszy raz jednak na pewno nie ostatni. Polecam i dziękuje za możliwość poznania nowych produktów.  







Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Ja również nigdy nie spotkałam nigdzie tej mąki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często z tej mąki robię kruche ciastka :) Bardzo fajnie smakują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tekst, będę tu częściej zaglądać i już poleciłam znajomej żeby też się zapoznała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)