Czas na relaks.

By | 20:27 3 comments



Każdy z Nas powinien znaleźć od czasu do czasu choć chwilę na mały relaks. 

Nie ma jak odpoczynek i relaks , który sami sobie zafundujemy. Nie chodzi tutaj oczywiście o jakieś wielkie rzeczy , lecz właśnie o te małe , które potrafią zdziałać cuda.

Relaksem dla każdego z Nas może być :

  • gorąca kąpiel z dużą ilością piany 
  • słuchanie ulubionej muzyki
  • domowe spa
  • chwila sam na sam z ulubioną książką
  • relaks z rodziną podczas grania w gry 
Może by tak wrócić wspomnieniami do gry , którą zna każdy choć mało kto potrafi ułożyć każdą z jej ścianek. Mowa oczywiście o kostce rubika. 

Większość z Nas zna pewnie tę standardową wersje tej kostki jednak istnieje ich kilka :

  • 2x2
  • 3x2
  • 4x4
  • 5x5
  • 6x6
  • 7x7 i więcej
Tyle wariantów na pewno sprawi , że zabawa nigdy się nie skończy. https://netcube.com.pl/kostki-4x4 zagwarantuje , że logiczne myślenie opanujemy do perfekcji. 

Jeśli jednak mamy dość siedzenia w domu to może fajnym pomysłem na relaks będzie spacer lub też przejażdżka na rowerze. 

Jedno jest pewne róbmy tak by choć raz w tygodniu odnaleźć czas tylko dla siebie. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Dla mnie relaks to właśnie leżenie w wannie z ciepła woda ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się zawsze znaleźć choć chwilkę czasu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najlepszy relaks to domowe spa z książką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)