Nieziemsko pyszne lizaki.

By | 20:02 2 comments

Kto z Nas nie kocha słodyczy :)  Ja je uwielbiam , ale cichooooo :) 


Podczas spotkania Blogerek w Tarnowie firma ASTRA słodycze podarowała mi całą masę pysznych lizaków. 


Te lizaki nie dość , że wzbudziły we mnie wspomnienia z dzieciństwa to sprawiły wielką radość. 


Smakują na prawdę pysznie i musiałam kilka sobie schować by je spróbować , gdyż w domu mam też 2 dzieciaków , która kocha lizaki. 


Szczególnie wersja świąteczna jest świetna , gdyż na każdym z lizaków znajdziemy inny wzór np.: mikołaja czy też bałwana. 


Firma oferuje produkcję słodyczy reklamowych dla firm. Lizaki lub cukierki z logo firmy są doskonałą i słodką formą promocji marki lub produktu. Firma w swojej ofercie oprócz pysznych lizaków ma też w asortymencie cukierki. Polecam są pyszne.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Na pewno nikt się tego z Nas nie spodziewał, jednak życie pisze różne scenariusze. Jednym z nich jest pandemia i życie w którym większość sprzedawców musimy oglądać za specjalną pleksą , którą można kupić między innymi tutaj : https://www.zabudowa.info.pl/oslony-z-pleksi/


Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Nie lubię luzaków, ale moi siostrzenicy na pewno chętnie spróbują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam z dzieciństwa takie lizaki. Uwielbiałam je. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)