Pracownia krawiecka tworząca cuda - podusia księżyc.

By | 19:43 1 comment



Chyba każdy z Nas uwielbia mieć kolorowe sny , a jeżeli jeszcze na dodatek w otoczeniu pięknej podusi to już naprawdę jest spełnienie marzeń. 


Ja miałam dużo szczęścia i na spotkaniu Blogerek wylosowałam tę piękną podusię ze zdjęcia. 
Nie dość , że jest piękna to do tego mega wygodna. Po jednej stronie jest jakby gładki materiał natomiast po drugiej milutki polarek. Ta poduszka księżyc to także fajna zabawka - przytulanka dla małego dziecka. Jednak mi ona tak się spodobała , że nie oddam jej nikomu. 


Pracownia krawiecka "Szpilka" to miejsce gdzie możecie zamówić naprawdę nie takie cuda. 

Śpiworki , czapki , kominy , torebki , pluszaki to tylko niektóre rzeczy , które potrafi wyczarować mega zdolna Pani Aga. Polecam. 





Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Uwielbiam poduszki, więc chętnie sobie zamówię. Ta jest słodka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)