Pyszne herbatki w wyjątkowych wzorach.

By | 18:57 3 comments



Kto z Was nie lubi usiąść z kubkiem w ręce  i napić się dobrej herbaty :) Ja uwielbiam herbatki i poznawanie ich coraz to nowszych smaków. 

Chciałam Wam dziś przedstawić wyjątkowe herbatki w torebce. To wy wybieracie jaki kształt torebki chcecie , znajdzie się coś dla fanów zwierząt , serduszek , motylków a nawet i szpilek . Te herbatki możecie zakupić pojedynczo na sztuki lub też w zestawie. 

Każda z nich ma też inny smak. No smak jest wyjątkowy , od razu czuć że to herbaty wytwarzane z doskonałą precyzją a nie jest to masówka. Smakują obłędnie i wielki smutek pojawia się gdy herbatka się kończy. 

Ja miałam okazję poznać też herbatę kwitnącą uwielbiam patrzeć jak "rośnie" w szklance i kocham jej smak.  Zestaw pysznych herbatek w kształcie nosorożców oraz mieszankę owocową również w smaku bardzo dobre. W swoim zestawie znalazłam też uroczego ślimaczka , dzięki któremu sznurek od herbaty nie wpada do szklanki. 

Mega smaczne , pięknie wyglądają , są wyjątkowe i oryginalne no czego chcieć więcej od herbatek :) 






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam w ramach spotkania Blogerek w Tarnowie - dziękuje. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)