Dzień kobiet już blisko - prezent w postacie kremu do rąk już na Ciebie czeka.

By | 10:43 2 comments




Poczuj natychmiastowego, ale długotrwałego nawilżenia dzięki tonerze hialuronowemu z czarnego ryżu, 95% naturalnemu koreańskiej marki Haruharu Wonder😍. Dwa znakomite składniki, sfermentowany czarny ryż i kwas hialuronowy, łączą się, aby wzmocnić odmładzające odżywienie zmęczonej skóry. 🌑 Czarny ryż jest bogaty w polifenole i flawonoidy, które chronią skórę przed wolnymi rodnikami, w tym zanieczyszczeniem środowiska i promieniowaniem ultrafioletowym, oraz wspomagają regenerację komórek skóry. 🌕 Kwas hialuronowy zapewnia kojące nawilżenie w głąb skóry, a dodatek beta-glukanu i ekstraktu z czerwonego żeń-szenia leczą i odmładzają. Idealny ekologiczny produkt dla twojej wrażliwej skóry☺️.

Jak na razie super się sprawdza i mega nawilża moja skórę. Cieszy mnie fakt , że szybko się wchłania w skórę i nie pozostawia żadnego efektu maski. Dodatkowo jego konsystencja jest wręcz idealna dzięki czemu nie spływa z twarzy zaraz po nałożeniu. Jedyne czego mi brakuje to zapachu - ale wiadomo nie można mieć wszystkiego :)

Do zapewnienia mi pełnego relaksu zostały mi krążki z ekstraktem cytryny oraz moja ulubiona maseczka w płacie do twarzy , którą uwielbiam stosować przed snem.



Wszystkiego produkty mega fajne i warte wypróbowania. 

A dla Was mam mega niespodziankę :) 

Tylko teraz z kodem WS54661664 otrzymacie w prezencie krem do rąk Frudia My Orchard Raspberry Wine Hand Cream przy zamówieniach powyżej 45 zł.

Myślę że to fajna opcja biorąc pod uwagę że zbliża się Dzień Kobiet !







-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zestaw otrzymałam w prezencie podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie - dziękuje. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)