Zestaw mydełek idealny na prezent.

By | 18:32 1 comment




Mydło w domu to podstawa . Ja uwielbiam mydło w płynie jednak zawsze mam też pod ręką mydło w kostce. Jakoś zawsze mam wrażenie , że przy większym zabrudzeniu takie w płynie nie zdaje swojego zadanie. Kupując mydła zawsze zwracam uwagę by były one naturalne. Tym razem miałam okazję poznać mydła Powrót do Natury.



Jesteśmy mydlarnią, prawdopodobnie jedyną w Polsce i unikalną w Europie, która produkuje naturalne mydła w oparciu o dawną, tradycyjną technologię sięgającą XIX wieku, na parku maszynowym z drugiej połowy XX wieku. Technologia ta oraz staranność i uczciwość w produkcji, a także wytwarzanie na własne potrzeby bazy wszystkich mydeł – doskonałych płatków mydlanych, gwarantują otrzymanie mydeł o najwyższych parametrach jakościowych.



Są to naturalne mydła w różnych wariantach. Oj wybór firma ma naprawdę spory , więc jest w czym wybierać. Możemy wybrać zwykłe szare mydło, naturalne mydła z różnymi opcjami dodatków oraz szampon w kostce.  Te mydełka bardzo fajnie się pienią , mają przyjemny mydlany zapach i spełniają swoje zadanie oczyszczają skórę. Do tego fajnie nawilżają oraz regenerują skórę.

Nie zawierają dodatków chemicznych: konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy, syntetycznych detergentów.



Firma posiada także fajną opcję dzięki , której możemy zakupić wybrane przez Nas mydła w zestawie. Taki zestaw jest pięknie zapakowany  i będzie idealnym i praktycznym prezentem z którego na pewno ucieszy się osoba obdarowana. 


Zestawy mydeł w pudełkach stanowią idealną propozycję na elegancki, a przy tym praktyczny upominek.  Cztery całkowicie naturalne mydła 100 g zapakujemy w pudełeczko, jako zestaw.  Tekturowe tacki koloru złotego mają  napis Mydlarnia Powrót do Natury , a mydełka „otulane” wełną drzewną lub innym, naturalnym wypełniaczem. Całość zamkniemy wieczkiem z przeźroczystego plastiku oraz przewiązana kolorową rafią lub wstążeczką. 




Ja swój zestaw mydeł mam na długi czas z czego bardzo się cieszę. Z miłą chęcią będę po kolei poznawać każde z tych mydeł. 





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie - bardzo dziękuje, 

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)