Idealny zestaw dla kociarza .

By | 10:05 3 comments


Jeżeli kochacie koty tak jak ja :) to mam dla Was świetną propozycję :) Idealna by zakupić dla samego siebie lub też na prezent. 





  

Kalendarz ścienny - idealny jeżeli nie chcecie mieć nudnego kalendarza na ścianie. Ten na pewno wywoła codziennie uśmiech na Waszej twarzy. 

Kalendarz w układzie miesięcznym, ozdobiony pięknymi dużymi komiksami o kocie Jaśniepanie autorstwa Magdaleny Gałęzi, znanej z profilu Miłozwierz na Facebooku.


 

Kotokalendarz kota Jaśniepana 2024 (książkowy)


             

Mega fajny kalendarz w twardej oprawie , dzięki czemu szybko się nie zniszczy. Zmieści się do każdej damskiej torebki. 

W środku po za ogromem miejsca na Nasze notatki i zapiski znajdziecie piękne komiksy o kocie Jaśniepanie autorstwa Magdaleny Gałęzi. 

Zabawne tekst , fajne rysunki , aż chce się go otwierać i zapisywać kartkę po kartce.

Mega fajny , bardzo ładny - idealny prezent dla kociarza :) i do tego praktyczny.






Pamiętnik kota Edgarda dopełni całość tego pięknego kompletu.


  • 400 dni z życia przezabawnego kota malkontenta.
  • Poznajcie Edgara i jego codzienność. Pokochacie go szczerą nienawiścią!



Przezabawna historia kota - czułam się jakby tę historię opowiadały moje koty ha ha . Szybko się ją czyta, jest się z czego pośmiać i jest co pooglądać bo również tutaj znajdziecie piękne ilustracje. 
Szybko się ją czyta i do tego z wielką chęcią przekłada się kartkę za kartką. Polecam





Jeżeli szukacie fajnego prezentu to gwarantuje Wam , że te trzy propozycję będą idealne dla osób kochających koty. Będą skakać z radości jak otrzymają taki zestawik.

Łapcie linki do wszystkich trzech produktów:






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zestaw otrzymałam w prezencie podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie - dziękuje. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)