Spotkanie blogerek w Tarnowie

By | 19:44 3 comments

Bywają takie dni w ciągu roku na które czeka się cały rok. U mnie takim dniem jest Spotkanie Blogerek na którym jestem już chyba 9 raz a może i więcej ha ha ha straciłam już rachubę :) 

Tym razem miałam okazję spotkać się z 4 dziewczynami w Tarnowie.

2 z nich znam doskonale :) 

Evi moja kochana wariatka :) 

https://evikomentuje.blogspot.com/

oraz

Renata :) 

https://oczamirenaty.blogspot.com/

Dwie dziewczyny poznałam pierwszy raz , było mi bardzo miło że miałam taką możliwość :

Magda 

https://www.instagram.com/ciekawska_magdalena_/

Angelika

https://www.instagram.com/anqeliqua/



Spotkanie odbyło się w restauracji https://www.felicitatarnow.pl/.
Jeżeli będziecie kiedyś w Tarnowie to polecam Wam odwiedzić to miejsce. Mega przyjazny lokal , z bardzo miłą i pomocną obsługą. Jedzenie przepyszne , dawno nie jadłam tak pysznej pizzy. No i herbatka jabłkowa wymiata totalnie. 




Jak to bywa podczas takich spotkań atmosfera jest świetna :) Rozmów nie ma końca na każde tematy. Zarówno te blogerskie jak i prywatne. Jest też czas by wymienić się spostrzeżeniami na temat prowadzenia social mediów oraz współpracy z firmami. 








My bawiłyśmy się świetnie i kiedy już co nieco się nagadałyśmy :) postanowiłyśmy coś zjeść i się napić by mieć siłę i energię na to co było najważniejsze w tym spotkaniu. 


Jak to zawsze my z EVI myślimy nie tylko o tym by się zobaczyć , ale by pomóc innym :) 
Tym razem pomagałyśmy Bezdomniakom z Bochni :) 






To właśnie koty stały się powodem by im pomóc , w tym celu podczas spotkania odbyła się licytacja :) Udało się zebrać fajną sumę za którą już na dniach zakupię karmę dla kotów. Wsparło Nas wiele firm przekazując fanty na licytację ,  a niektóre przekazały również rzeczy i od siebie dla kotów za co bardzo serdecznie dziękujemy :) 


Po skończonej , pełnej emocji licytacji był jeszcze czas na pogaduchy. Ja jak to zawsze nie mogłam się rozstać z Evi oraz Renatą :) Był to cudownie spędzony czas w gronie fajnych osób. Uśmiech na twarzy wywołuje też fakt , że udało się uzbierać rzeczy oraz pieniądze dla kotów :) 




Bardzo serdecznie jeszcze raz dziękuje wszystkim firmom które Nas wsparły, oraz Wam dziewczyny za chęć pomocy :)  Było cudownie.  

Jedyny minus takich spotkań to fakt , że czas na nich płynie zdecydowanie za szybko :) 

To zobaczenia za ROK w końcu to będzie NASZE 10- leci z EVI oj będzie się działo :) 


Wypatrujcie kolejnych postów ze sponsorami oraz relacji z przekazania rzeczy dla kotów :)

 


PS : Jeżeli i WY chcecie pomóc to możecie się do mnie zgłaszać , koty będą Wam wdzięczne :) 
Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)