Leginsy - wygodne i ładne.

By | 21:04 2 comments

Uwielbiam wygodne ubrania , szczególnie te które mogę ubrać zarówno po domu jak i idąc np z psem na spacer. 



Tym razem w moje ręce podczas spotkania Blogerek wpadły leginsy. Są te leginsy bawełniane bardzo miłe w dotyku. Do tego mają wysoki stan co ja osobiście bardzo lubię. Po ich założeniu fajnie układają się na nogach i tyłku :) Nie krępują ruchów, wręcz są bardzo wygodne. Jedyny mały minus za rozmiarówkę moim zdaniem jest zaniżona. 



No cóż tu więcej pisać te leginsy są ładne, wygodne i fajnie dopasowują się do figury czegoż chcieć więcej :) 











------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leginsy otrzymałam w prezencie podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie .

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)