Błoga kąpiel z płatkami róż .

By | 20:51 3 comments


Czy lubicie robić sobie małe SPA we własnym domu ? Jeżeli odpowiedź brzmi TAK to mam dla Was mega propozycję. 

Proponuję Wam dziś kąpiel, ale nie taką zwykłą :) 

Co powiecie na wannę a w niej dużo piany , soli i pięknego zapachu ?


Ja odkrywałam właśnie cudowną sól do kąpieli o zapachu róży :) 

Jak wiadomo róża to cudowny kwiat który pięknie wygląda i pobudza romantyczność. 

Sól do kąpieli nawilża, oczyszcza i łagodzi skórę. Wszystko za sprawą soli himalajskiej, która jest skarbnicą minerałów, takich jak magnez, potas i wapń. W połączeniu z płatkami róż i obłędnym, różanym zapachem kąpiel pielęgnuje skórę i koi zmysły.


No to co nalewamy gorącą wodę, wsypujemy sól i delektujemy się cudownym domowym SPA.

Bardzo żałuję , że nie mogę Wam przez monitor dać powąchać tego obłędnego zapachu . No nie chce się przestawać go wąchać. Po kąpieli nasza skóra jest miękka i nawilżona a my dodatkowo mega zrelaksowani. 

Dodatkowo sól znajduje się w fajnym poręcznym szklanym słoiczku z zakrętką,  który po zużyciu możemy wykorzystać np. na jakiś inny kosmetyk . Wielki plus za takie ekologiczne podejście do sprawy. 



Sama sól wytwarzana jest w małych partiach przez co dba się o każdy jej najmniejszy szczegół. 


Płatki róż znajdujące się w tej soli sprawiają , że nasza kąpiel jest naprawdę BŁOGA :) 


Polecam :)  







Jeżeli Was przekonałam to tą cudowną sól  kupicie tu :  KLIK 








Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)