Bransoletka idealnym pomysłem na Dzień Kobiet.

By | 15:19 1 comment

Jeżeli jesteście fanami minimalistycznej biżuterii lub też szukacie fajnego prezentu dla kobiety , choćby z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet to mam dla Was super propozycję. 

Małe niepozorne pudełeczko :) A w nim , piękna bransoletka. 


Zacznijmy od opakowania małe piękne  i do tego pachnące no tak otwierając je czujemy piękny zapach perfum :) W środku karteczka z piękną grafiką , a na niej może być nawet dedykacja. Kolor pudełeczka również możecie sobie wybrać różowe, czarne lub złote. 


No i wreszcie bransoletka. Tutaj oprócz jej wzoru - w moim przypadku są to piękne kamienie , oczywiście możecie wybrać sobie jej wykończenie. Może być na gumce lub też na sznurki z wieloma kolorami do wyboru. 



W pudełku ta bransoletka prezentuje się bardzo ładnie , ale na ręce prezentuje się jeszcze piękniej. Dzięki sznurkowi możemy dopasować sobie jej rozmiar do swojej ręki. 


Dla mnie to piękna ozdoba jak i super pomysł na prezent dla mamy, przyjaciółki czy też innej wyjątkowej kobiety. W asortymencie są też bransoletki dla par :) 



Serdecznie Wam polecam wybrać swoją wyjątkową bransoletką i cieszyć się jej pięknem na swojej dłoni. 




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Prezent otrzymałam w ramach Spotkania Blogerek w Tarnowie za co bardzo dziękuje. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)