Prezenty z duszą.

By | 07:30 2 comments


Jeżeli szukacie wyjątkowego prezentu to  polecam Wam dziś wyjątkową firmę, która tworzy przeróżne cuda na wiele okazji.


Ślub ,  dzień kobiet , Wielkanoc , a może jubileusz ? nie ma problemu na te jak i inne okazję na pewno znajdziecie coś wyjątkowego.  Ja otrzymałam przepiękny domek na słodycze, choć ja przechowuje w nim pieniądze na wakacje :) Pięknie się prezentuje , jest lekki i ma otwierany dach . Może stać się piękną ozdobą nie jednej komódki. 


Jako uwiecznienie moje pracy jaką wkładam w Blogowanie otrzymałam również pięknego kwiatka. Jest sztuczny więc nie trzeba podlewać , nie trzeba się też martwic że uschnie. Dodatkowo posiada napis. Fajna ozdoba i przekaz na kwiatku. 






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)