Góralki prosto z lodówki.

By | 18:19 2 comments



Dziś pora na pyszna kawkę :) a jak kawa to musi być też coś do niej. Proponuje mega pyszny i smaczny deser na zimno. Tak tak dobrze czytasz deser na zimno w postaci góralka. Najlepiej schłodzić je w lodówce by móc cieszyć się nieziemskim mlecznym smakiem. Choć oczywiście w tradycyjnej postaci bez umieszczania w lodówce też można jeść. 

Daj się zaskoczyć dużej ilości mlecznego kremu i doskonałej, kakaowej polewie!

Mega smak, fajny sposób na zabranie fajnej przekąski na szybko ze sobą do pracy. Choć to edycja limitowana mam nadzieję , że pozostanie na stałe w ofercie. 




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Koniecznie muszę spróbować tego deseru, bo uwielbiam wafelki Góralki.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam góralki, ale tych jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)