Krem uelastyczniający z witaminą C.

By | 19:37 1 comment

Czego jak czego , ale kremów nigdy za wiele. Tym razem w moje ręce wpadł zupełnie nowy krem. 






KREM UELASTYCZNIAJĄCY Z CYTRYNĄ, WITAMINĄ C I WODĄ TERMALNĄ




Zapewnia ciągłość nawilżenia, natychmiastowy komfort oraz świeższy i bardziej świetlisty wygląd, ma głębokie działanie regenerujące. Sprawdza się jako profilaktyka starzenia się skóry. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż.

Kremik znajduje się w słoiczku o pojemności 50 ml szkoda, że nie jest to inne opakowanie typu tubka, dzięki któremu wydobycie produkty jest bardziej higieniczne. Krem jest koloru białego , fajnie się wchłania w skórę. Dodatkowo podczas jego nakładania czujemy fajne uczucie chłodu. Doskonale nawilża oraz jest świetną bazą pod makijaż. Nie pozostawia efektu maski. Ja polecam go nakładać na noc by rano cieszyć się promienną i nawilżoną skórą. Bardzo cieszy mnie , że w składzie ten kremik ma witaminę C , którą moja skóra kocha. Krem idealny do skóry naznaczonej upływem czasu. Mi on przypadł do gustu i polecam. 







---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam w ramach Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Kosmetyki z witaminą C bardzo dobrze wpływają na moją skórę, więc chętnie przetestowałabym ten krem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)