Masło - nawilżenie gwarantowane.

By | 20:11 1 comment





Masło shea DUAFE żółte


Organiczne Masło Shea z olejkiem z czerwone pomarańczy, wybrane i sprowadzane osobiście z wioskowej manufaktury położonej na nieskażonej przemysłem sawannie.


Jest to masło z dodatkiem wyciągu z korzenia Cochlospermum angolensis, który w medycynie tradycyjnej jest używany przy oczyszczaniu organizmu w różnych stanach niewydolności. Sam wyciąg z korzenia stosowany jest również przy problemach z wątrobą oraz, lokalnie, w leczeniu objawów malarii, dlatego też żółte masło shea częściej niż białe, jest stosowane również w lokalnej kuchni.



Masło kakaowe DUAFE z masłem shea


Organiczne Masło Shea z olejkiem z czerwone pomarańczy, wybrane i sprowadzane osobiście z wioskowej manufaktury położonej na nieskażonej przemysłem sawannie.


Właściwości masła kakaowego wpływają na poprawę elastyczności i wyglądu skóry. Zapobiega powstawaniu rozstępów podczas ciąży, jest bardzo dobrym kosmetykiem na spierzchnięte usta, zabezpiecza również różne okolice ciała przed infekcjami. Jego zastosowania są – podobnie jak masła shea – wszechstronne.


To masło uwielbiam , pachnie nieziemsko czekoladą, trzeba uważać , bo ma się ochotę je zjeść . Z wielką chęcią stosuje je na usta , dzięki niemu są mega nawilżone.  





Oba masła zaskoczyły mnie swoją konsystencją bardzo przyjemnie się je rozprowadza po skórze. Fajnie , że są w szklanych słoiczkach. Oba super sprawdzą się do zmiękczenia skóry szczególnie latem na stopach. 





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 





Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Uwielbiam używać takich masełek i też zawsze czuję, że mogłabym je zjeść 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)