Ring turtle do telefonu.

By | 18:17 2 comments

 


Jeżeli macie sytuacje , że Wasz telefon często wypada Wam z rąk to mam na to świetne rozwiązanie.  Ring Turtle zapewni Ci pewny i bezpieczny chwyt . Mocowanie uchwytu zajmuje dosłownie chwilkę, wystarczy odkleić folię ochronną i przyczepić do tyłu telefonu. 


Sam ring jest miły w dotyku i bardzo praktyczny. Możemy go również używać jako podpórka do telefonu. To taki gadżet 2 w 1 .

 

Uchwyt na palec od producenta Bizon z serii Accessories Ring Turtle to akcesorium, które będzie leżeć na Twoim palcu lepiej niż niejeden pierścionek zaręczynowy czy sygnet oraz zabezpieczy Twojego smartfona przed potencjalną ucieczką z dłoni podczas pogoni za autobusem lub nieplanowanej drzemki z telefonem.







------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. nigdy nie miałam takiego gadżetu na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję sobie kupić ten gadżet bo wiem że jest bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)