Gastro cat w trosce o zdrowie Twojego kota.

By | 13:05 2 comments


Kto z Was ma w domu kota ten wie , że warto dbać o jego dobre samopoczucie oraz zdrowie.


Warto wspomagać się dostępnymi na rynku produktami. Jednym z nich jest :

GASTRO CAT

KOMPLEKSOWA FORMUŁA WSPIERAJĄCA TRAWIENIE U KOTÓW



Kompleksowa formuła na bazie unikalnych drożdży Yarrowia lipolytica i chlorelli wspierająca prawidłowe trawienie u kotów. 

Karma uzupełniająca zalecana jest dla kotów dorosłych z zaburzeniami funkcjonowania przewodu pokarmowego. 

Mała poręczna buteleczka skrywa w sobie proszek oraz miarkę dzięki , której możemy odmierzyć odpowiednią ilość produktu.  Produkt sprawdził się bardzo dobrze u mojego jednego kota , który ma problem z przewodem pokarmowym. Przede wszystkim pokarm jest lepiej trawiony i zniknął problem wymiotów po jedzeniu. Mój kot wygląda na bardziej zdrowe oraz najedzone bez dodatkowego stresu. Dodatkowo preparat posiada właściwości neutralizujące brzydki zapach na skórze oraz w jamie ustnej. Jestem zadowolona . mój kot również, więc będziemy stosować jak najbardziej dalej ten preparat.











 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)