ChitoneCare zadba o Twoją skórę.

By | 21:02 1 comment


Nowe marki , które są dla mnie totalną nowością bardzo cenię i z wielką ciekawością zawsze poznaje. Tym razem miałam okazję poznać markę ChitoneCare.  

Produkty , które przetestowałam: 




Maska Łagodząca


To maska taka jaką lubię czyli w płachcie. Po jej nałożeniu czujemy cudowne uczucie schłodzenia, no idealna maska by odprężyć się po całym ciężkim dniu. Idealnie przylega do skóry jest cienka i wykonana z biodegradowalnej tkaniny . Po aplikacji tej maski moja skóra była wygładzona , miękka i odprężona. Bardzo przypadła mi ona do gustu.



Płyn Micelarny


Wielki plus już na samym początku za opakowanie, buteleczka z której przy jednym naciśnięciu z łatwością i w higieniczny sposób możemy wydobyć produkt. Wystarczy nanieść płyn na płatek kosmetyczny a następnie przetrzeć twarz. Płyn zawiera wyłącznie naturalne składniki za co w moich oczach zyskuje kolejny plus. Fajnie oczyszcza skórę z makijażu oraz z wszelkiego zanieczyszczenia. Nie wysuszył mojej skóry i jest polecany do każdego rodzaju skóry .



Pianka Łagodząca Podrażnienia


Idealny produkt nie tylko dla dorosłych ale również dla dzieci. Tworzy na skórze warstwę ochronną dzięki czemu zapobiega utracie wody . Idealna do skóry przesuszonej świetnie nawilża.  Ja osobiście polecam jej stosowanie po depilacji .


Tonik Matujący


Tonik matujący przywraca skórze właściwe pH i redukuje wydzielanie sebum. Dzięki zawartości azeloglicyny i ekstraktu z granatu,

działa antybakteryjnie i ściągająco, sprawiając, że skóra zostaje odświeżona i zmatowiona. Ekstrakty z wąkroty azjatyckiej i oczaru wspierają

wyciszenie stanów zapalnych, natomiast chitozan i wyciąg z aloesu intensywnie łagodzą, regenerują i nawilżają skórę.

Zawarte w toniku naturalne hydrolaty z mięty i bergamotki wspierają orzeźwienie i odżywienie skóry. Po aplikacji cera jest gładka i zbalansowana.

Tonik powędrował w prezencie do mojej szwagierki by i ona mogła poznać tę firmę.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Świetne produkty. Ja chętnie przetestowałabym piankę łagodzącą podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)