Cudowny klimat przy użyciu świec - lwy na Gzymsie.

By | 18:40 3 comments





Zapach to coś ważnego co otacza każdego z Nas. Ja uwielbiam kiedy w moim domu ładnie pachnie. Lubię także , gdy jest nastrojowo. Nic tak nie robi pięknego nastroju jak świece. Szczególnie uwielbiam je palić zimą kiedy to wieczory są takie długie. 

Tym razem w moje ręce wpadł piękny zestaw . W jego skład wchodzi :

  • świeca 
  • zawieszka 
  • wosk 
Świeca sojowa wykonana ręcznie o zapachu splendor z tym co bardzo lubię - drewnianym knotem. Robi fajny klimat, wydaje fajny trzask knota podczas palenia. Do tego cudownie pachnie, wręcz idealna na romantyczną kolację. Zapach różano - szafranowy taki po prostu idealny. 

Zawieszka super sprawdza się u mnie w szafie , dzięki niej po jej  otwarciu czuć przyjemny zapach. Uwalnia się on powoli przez co przez dłuższy czas mamy przyjemny aromat. Dodatkowo dzięki temu , że ma fajny kształt jest ładną ozdobą. 

Wosk zapachowy do kominka podobnie jak świeca robi fajny klimat. Pachnie prześlicznie, jego zapach roznosi się po całym domu.  

Cały zestaw będzie idealny na prezent. Na pewno ucieszy i sprawi że w domu będzie fajny klimat.









--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Prezent ten otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 







 

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)