Przeciery owocowe w tubce - samo zdrowie.

By | 19:55 2 comments

Jeżeli chcecie być zdrowi jedzcie dużo warzyw i owoców . Kto z Nas nie słyszał tego jakże mądrego zdania. Coś w tym jest bo nie ma co faszerować się suplementami lepiej postawić na naturalne rzeczy , które nie dość , że są zdrowe to jeszcze poprawiają Nasz stan zdrowia. 


Fajną alternatywą dla owoców i warzyw są musy i przeciery. Czyli zamknięte w tubce czyste przeciery . Co mega ważne są one 100 % bez cukru .


Zdrowe , pyszne i do tego w lekkiej tubce. Ich wyciśniecie to chwila i nie brudzimy niczego innego przy okazji.  Po otwarciu możemy je przechowywać do 14 dni w lodówce. 


 Nie zawierają konserwantów, substancji słodzących. Są produkowane z dojrzałych i wyselekcjonowanych owoców.


Brak w nich dodatków takich jak aromaty, kwas cytrynowy, cukier czy syrop glukozowy dzięki czemu dedykowane są też dla dzieci. Dostępne w wielu smakach. Dzięki nim w szybki sposób , przez cały rok możemy przygotować pyszne koktajle , desery czy też ciasta, Ogranicza Nas tu tylko Nasza wyobraźnia . 
W smaku są pyszne, dostępne przez cały rok , nie zawierają cukru  a do tego dzięki temu że są w saszetce redukuje się ilość odpadów i śmieci - ja jestem na tak i polecam. 






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Takie owocowe musy są idealnym wyborem jako przekąska pomiędzy posiłkami. Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci je uwielbiają, ja też czasami dodam sobie do skyru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)