Tort z bezikami.

By | 19:37 1 comment


Nie wiem jak Wy , ale ja kocham słodycze :)

Uwielbiam piec i eksperymentować w kuchni. Tym razem moim zadaniem było przygotować tort :) No może nie jest on idealny , ale prosto z serca i do tego każdemu smakował :) 

Biszkopt z 8 jajek przekrojony na trzy części i do tego masa . Mascarpone , śmietanka 36 % i owoce. Prosty , szybki i do tego smaczny. Dodatkowo nie jest jakoś mega słodki. Do ozdobienia tortu , użyłam niezawodnych bezików od firmy MAKO, dzięki temu , że są kolorowe to bardzo ładnie się prezentują, a dodatkowo nadają wyjątkowego smaku. 










------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Torcik na pewno jest pyszny, jednak ja zupełnie odstawiłam cukier.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)