Cudowny nastrój dzięki świecy sojowej o zapachu lasu .

By | 19:55 2 comments




Świeca sojowa o zapachu lasu no jak ona pachnie ?  Hm no trudno określić jej zapach , jednak po jej odpaleniu wyczuwamy bardzo przyjemny zapach , który przenosi Nas w stan odprężenia i relaksu. Nie ma jak w zimie przenieść się do lasu -  wystarczy odpalić świecę zamknąć oczy i już nie dość że czujemy zapach sosny to słyszymy śpiewające ptaki . Cisza , spokój no czego chcieć więcej :) 

Świeca ma sojowy wosk, dzięki czemu paląc ją dbamy o środowisko. Jednocześnie pali się dłużej niż świece tradycyjne. Dopełnieniem całej tej świecy jest drewniany knot , to on sprawia że słyszymy trzask drzewa co jeszcze bardziej przenosi Nas w klimat cichego i  pięknego lasu. 

Druga świeca w kształcie kuli jest tak piękna , że żal było mi ją palić , dlatego też stała się ozdobą mojej półki :) 


Jeżeli podobają się Wam te świece lub szukacie innych mega fajnych to zapraszam na stronę : lapalapa.pl



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)