Kocie futerko

By | 18:14 3 comments


Candle Dog - świeca sojowa.
Naturalna świeca sojowa o zapachu kaszmiru.

Nie ma jak zrobić sobie fajny klimat w domu przy pomocy świec. Ja uwielbiam kiedy w domu pięknie pachnie . Tym razem w moje ręce wpadła świeca sojowa. Wyjątkowa już na sam widok. Ma świetną grafikę która mega przyciąga wzrok. Dzięki temu fajnie też prezentuje się na półce. Pachnie obłędnie lekko słodko. Podczas palenia słychać charakterystyczny dźwięk pękającego drewna.  Świeca pali się równomiernie. Dodatkowo świece od Candle DOG :

Ulegają biodegradacji
Przyjazne dla wegan – nie testowane na zwierzętach
Wolne od toksyn
100 % naturalne
Robione są z certyfikowanego wosku sojowego wolnego od GMO
Zapachy komponowane z certyfikowanych olejków







------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Świece uwielbiam i nigdy ich u mnie za wiele. To że jestem kociarą, tym bardziej zachęcam nie do zakupu akurat tej.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie świece, zaciekawił mnie ten zapach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)