Mój numer 1 wśród podkładów.

By | 11:22 28 comments



Podkład to rzecz, którą niestety muszę używać na co dzień. Czasami jest to zwykły lekki podkład jak krem BB, który w zupełności mi wystarcza, ale czasami na jakąś imprezę czy większe wyjście od podkładu oczekuje tego by nie było widać żadnych niedoskonałości i by mój makijaż nie wymagał co chwila poprawek. 


Miałam okazję poznać już wiele podkładów i tych lepszych i tych gorszych.  Tym razem w moje ręce wpadł

Podkład IDEAL MATT numer 16.


Kolor podkładu dobierany na podstawie kolorów pokazanych na stronie producenta  na szczęście okazał się być idealnym .


Podkład znajduje się w szklanym, solidnym opakowaniu z pompką. Pompka działa bez zarzutu i mimo, iż wydaje się że na jej zakończeniu jest mała dziurka to wydobywa naprawdę dużą ilość podkładu, więc radzę nie szaleć z jej naciskaniem.



Podkład nakłada się bez najmniejszego problemu jak nakładam go przy pomocy pędzla. Nie pozostawia on żadnych grudek, czy smug.


Jego trwałość bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, nałożony rano w idealnym stanie prezentuje się wieczorem bez żadnych poprawek. 


Pachnie bardzo ładnie.  Kolejne pozytywne zaskoczenie to krycie przebarwień i to dość dobrze. Ze zmywaniem podkładu nie ma żadnych problemów. 


Jestem zachwycona tym podkładem i staje się on moim numerem 1 . 

Tak się prezentuje choć na żywo jest o wiele ciemniejszy. 



Możecie go kupić TUTAJ


REVERS



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Nigdy nie maiłam nic z tej marki, ale znam ją z blogów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam tylko z blogów.. swoją drogą, nie odważyłabym się kupować tak newralgicznego produktu jak podkład przez sieć. Chyba ze dobrałabym go sobie w drogerii i wtedy.. inaczej nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, również nie testowałem niczego tej marki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio nabyłam podkład z Max Factor, i muszę przyznać nie wiem czy ten zachwyciłby mnie bardziej niż z Max, ale z pewnością go przetestuję, bo już któryś raz o nim czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaje że nigdy wcześniej nie spotkałam się z produktami tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, looks interesting!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie mam zamiar pisac o ich podkładzie, mam ten mocno kryjący.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Nigdy nie miałam okazji przetestować tego podkładu. Moim numerem jeden jest zdecydowanie podklad Healthy Mix. Cenię sobie w nim naturalny efekt jaki daje na twarzy :) Mimo lekkiej formule radzi sobie z moimi worami pod oczami , które pojawiają się po nieprzespanych nockach ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej nie spotkałam sie z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nawet nie słyszałam o tej marce, ale skoro zachwalasz kupię jak wpadnie mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ich produkty znam z blogów Jedynie dla mnie i tak ten twój jest za jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marke znam jedynie z blogów, podkład jest mi obcy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień ma ten podkład, muszę sama go wypróbować skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie próbowałam, ale muszę mu się lepiej przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ta marka u mnie kompletnie się nie sprawdza więc nie skuszę się na więcej ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie spotkałam się jeszcze z nim. Jednak teraz latem nie uzywałam podkładów aby nie obciażać cery.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy wcześniej nie miałam z nim styczności.Ja osobiście bardzo sobie chwalę PODKŁAD z BIELENDY - kosztuje grosze i jak dla mnie ma na prawdę dobre działanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak taki numer 1 to musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam wariant kryjący, ale nie polubiłam go.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wersję kryjącą i jest super, ale szybko się wyświeca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie ta marka do siebie zniechęca :(
    Moim nr 1 wśród podkładów są podkłady Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marka nie jest mi obca, ale nie stosowałam żadnego ich podkładu. Ten prezentuje się całkiem nieźle. Ciekawe, jak wygląda na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam o nim już tyle pochlebnych opinii że chyba w końcu sama się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś kolejną osobą, która poleca ten podkład. Ja mam awersję do tej marki, ale byłabym skłonna go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam wcześniej o tym pokładzie. Jeszcze nic z tej firmy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)