Jak zmienić swój wygląd ? może założyć perukę ?

By | 10:40 27 comments





Jak to w życiu różnie bywa jednych z Nas matka natura obdarzyła pięknymi gęstymi włosami , a innych cienkimi zwanych prze zemnie sianem, niestety ja właśnie takie włosy posiadam. 
Wiadomo jest także że ktoś kto ma włosy proste czasami marzy by mieć je kręcone i na odwrót. 

Jeszcze parę lat temu ludzie zakładali peruki tylko na jakieś szalone imprezy np. sylwestra. Czasy się zmieniają jak i firm, które produkują  tego typu rzeczy przybywa. Dawniej jak założyło się perukę to z daleka było widać że to nie są nasze włosy. Teraz istnieją takie fasony, że nie jesteśmy wstanie zauważyć że to peruka. Ja bardzo lubię eksperymentować z wyglądem i zaczęłam się rozglądać za jakąś fajną i ładną perukę co by choć na chwilę zmienić swój image. Tak też trafiłam na stronę UniWigs.

Syntetyczne peruki ?






A może teraz są modne takie peruki ?





Uważam że dzięki takiej peruce na choćby chwilę możemy zmienić swój wygląd i w razie gdyby nam się nie spodobało szybko możemy się go pozbyć :) Możemy także choć na chwilę mieć swoje wymarzone np. długie i gęste włosy.

Co myślicie na temat peruki ? jesteście na tak czy na nie ?



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Podobają mi się te kolorowe peruki - są idealne dla blogerek, vlogerek czy influencerek do prezentowania makijażu. Znam jednak osoby które kupują je specjalnie na imprezy - też super sprawa - szybko i bez farb można zmienić swój look.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te peruki. Super tak na chwilę odmienić siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie potrzebuję.. i właściwie mam do peruk stosunek kompletnie obojętny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra wpis :) Jeden spośród lepszych, masz smykałke do pisania

    OdpowiedzUsuń
  5. Peruka to bardzo fajny pomysł dla osób które boją się kombinować ze swoimi włosami a chciałyby coś zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne są te peruki :) Ślicznie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peruki do zdjęć super ale nie wiem, czy odważyłabym się wyjść tak nawet na imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peruka towarzyszy mi często, ponieważ choruję na nowotwór. Można się przyzwyczaić, jednak cieszę się,że już niedługo będę chodziła bez niej.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie, bardzo ładne i naturalne te peruczki, można nimi zmienić si e choc na chwile

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zdecydowanie na tak, mam w swojej kolekcji kilka i czasami jak mam ochotę to zakłam np. blond :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna kusi mnie kupno peruki ale trudno jest zdecydować się na jedną

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo chętnie poprzymierzałabym różnego rodzaju peruki, by zobaczyć czy w danej fryzurze, która chodzi mi po głowie byłoby mi dobrze. Albo w konkretnym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te peruki i według mnie jest to doskonały pomysł dla osób, które mają problemy z wypadaniem włosów. Można znaleźć dla siebie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Peruka to fajna opcja dla kogoś kto chce dokonać diametralnej zmiany, a zwyczajnie się tego boi. Dzięki peruce może zobaczyć jak będzie wyglądać w danej fryzurze lub kolorze.
    Bardzo ciekawy blog. Jesteśmy nowi w blogosferze. Zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka i uważam że to świetny pomysł na szybką metamorfozę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Do mnie jakoś ten pomysł nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym zobaczyć jak wyglądałabym w takiej peruce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przemawiają do mnie peruki. nawet nie przeszło mi przez myśl abym mogła ją nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie myślałam nad zakupem peruki, ale może kiedyś na jakąś specjalną okazję :D
    Zapraszam do siebie http://barwne-stylizacje.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne są, kiedyś się nad tym zastanawiałam, ale najpierw musiałabym pomierzyć

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiałam się nad zakupem peruki, zawsze to jakieś urozmaicenie przy makijażach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama chętnie kupiłabym taką perukę. Wybrałabym albo blond albo jakiś ciekawy kolor - może róż? To faktycznie fajny sposób na odmienienie wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Peruki są super dla chwilowej zmiany wyglądu. Sama zamówiłam już dwie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Taka peruka to super pomysł jeżeli nie chce sie chodzić do fryzjera :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Peruki są świetne. Mam jedną w szarym kolorze i lubię sobie w niej robić zdjęcia! Czasem fajnie na chwile coś w sobie zmienić.

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi to raczej nie jest potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)