Świetna zabawa z Świnką Peppą.

By | 10:42 34 comments
Mamy wakacje, ale to nie zmienia faktu, że warto znaleźć trochę czasu by poczytać i pouczyć się nowych rzeczy. Moje dzieciaki chyba jak każde uwielbiają naukę przez zabawę a gdy jest to jeszcze nauka w której towarzyszy im ulubiona postać z bajki to są mega szczęśliwe z tego powodu.

Tym razem naszą bohaterkę stała się uwielbiana przez Nas Peppa. 





Znam alfabet to mała książeczka, którą można zabrać wszędzie. Seria Książeczek NAUKA DLA ZUCHA to świetna zabawa połączona z nauką. Dzięki tej książeczce dziecko pozna alfabet. Książeczka nadaje się dla dzieci od 18 miesiąca życia. 


 

Co się tam kryję? 


Super książeczka z okienkami w których znajdziemy mnóstwo zagadek, dzięki niej dziecko nauczy się wielu nowych rzeczy. Kolorowe obrazki i mnóstwo zagadek sprawia, że dzieci z wielkim zainteresowaniem odkrywają kolejne okienka by sprawdzić swoją wiedzę.


CHRUM... CHRUM... - Morska przygoda



W tej książeczce znajdziemy mnóstwo przygód świnki Peppy. Książeczka idealnie sprawdziła się u Nas podczas podróży samochodem, gdzie moje dzieciaki rozwiązywały w niej zagadki oraz kolorowały rysunki.



Rysuj i zgaduj. Zabawy z kredkami



Mnóstwo obrazków do pokolorowania to raj dla każdego dziecka, dodatkowo do książeczki dołączone są kredki.



 Cały zestaw z Peppą sprawił mnóstwo radości moim dzieciom. Dzięki nim miło spędziły czas oraz poćwiczyły swoją wiedzę a także nauczyły się nowych  ciekawostek. Polecamy te książeczki dla każdego dziecka.



Znalezione obrazy dla zapytania media service zawada peppa


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

34 komentarze:

  1. Mój chrześniak uwielbia tę swinkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te książeczki. U Nas Pepa póki co nie interesuje, za to Bing ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna książeczka i maskotki, mój chrześniak lubi Pepę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy Peppe, mamy ogromną kolekcję książek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Razem z moja córką uwielbiamy Peppe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądają te książeczki. Fajne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy moja siostra była mała to oglądałam razem z nią tę bajeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W dzieciństwie kochałam tę bajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są takie książeczki :) Świnkę Peppę sama lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, taka książeczka dla dzieci to prawdziwa gratka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U knie dzieciaki na Pepe za duże, ale wcześneij też jakoś za nią nie szalały.

    OdpowiedzUsuń
  12. peppowa rodzina to ulubieni bohaterowie mojej chrześnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja bratanica uwielbia świnkę :) Ma sporo zabawek i książeczek z Peppą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm... u nas w rodzinie Pepa jakoś furory nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  15. świnka pepa to tez nasza ulubienica

    OdpowiedzUsuń
  16. Te łamigłówki rzeczywiście są idealne na podróż.

    OdpowiedzUsuń
  17. dla dzieci super sprawa, kiedyś i my ją oglądaliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestawik zwłaszcza że dzieci uwielbiają Kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się doczekać aż mój synek zacznie się interesować takimi rzeczmi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że pomimo wakacji myślisz o edukacji. Taka przez zabawę to najlepszy wybór. A świnkę Peppę kochają chyba wszystkie dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja córka szaleje za tą świnką, a ja już płaczę jak ją widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jej tak nie cierpię, że nie możesz sobie nawet tego wyobrazić. Nie rozumiem jej fenomenu - bo te kreskówki są głupie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakos nie lubię tej bajki, jest az infantylna, moja córka ostatnio się nią zainteresowała... ale jednak woli Masze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja siostra była jej wielką fanką, kiedy była mała. Ech, kiedy to było...

    OdpowiedzUsuń
  25. Świnka Peppa - jest ponadczasowa i chyba nigdy nie zejdzie z piedestału :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tę uroczą świnkę mimo tego, że już mam swoje lata :D no ale dzieckiem jest się podobno przez cały czas ;-)

    blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja córka ostatnio zaczęła interesować się Peppą, więc przypuszczam że bajki z jej osobą sprawiły by jej radość

    OdpowiedzUsuń
  28. Świnka Peppa jest teraz ulubienicą dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  29. ta Peppa... co w niej takiego jest, że jest tak lubiana ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. dla rocznego to za wzcesnie?:)czy ok:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Asiu też mnie to zastanawia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)