Do ciała, pomieszczeń i pościeli, czyli jeden produkt a wiele zastosowań.

By | 10:54 25 comments



Jak wiecie bardzo lubię wszelakie wody perfumowane nie przepadam za to za dezodorantami. W upalne dni, których ostatnio Nam nie brakuję lubię od czasu do czasu w szybki sposób odświeżyć swoje ciało i bardzo pomaga mi w tym :

Perfumowana Mgiełka do ciała BODY MIST BLUE LAGOON Freesia & Delicate Daisy.



Producent w ten sposób ją opisuje :

Poczuj orzeźwiający powiew morskiej bryzy, która przeniesie Cię na gorące, tropikalne plaże. Odświeżająca mgiełka do ciała nadaje skórze delikatny zapach frezji, oraz soczystych cytrusów połączonych z zielonym jabłkiem i kiwi. Wyraźnie wyczuwalne nuty morskie zapewniają przyjemny efekt ukojenia skóry. Idealnie sprawdzi się latem, przynosząc odświeżenie i przyjemny chłód.



NUTY GŁOWY: Cytrusy, Zielone Jabłko, Kiwi
NUTY SERCA: Fresia, Nuty Morskie, Magnolia
NUTY BAZY: Brzoskwinia, Drewno Bursztynowe, Białe Piżmo
Wyjątkowo trwałe zapachy Mgiełek do ciała LOTUS PARFUMS, otulą Twoją skórę bogactwem zapachów. Będą też odpowiednie do pomieszczeń lub pościeli.
- idealne na ciepłe dni
- otulają skórę mgiełką aromatycznych kropelek
- idealne do odświeżenia pomieszczeń i pościeli
- szybko się wchłaniają
- nie pozostawiają śladów na skórze i ubraniach
- zapach pozostaje z Tobą na bardzo długo
Nasz trik:
W gorące dni, aby zwiększyć wrażenie niezwykłego orzeźwienia przechowuj mgiełkę w lodówce i stosuj schłodzoną bezpośrednio na skórę.



Jak stosować?
Do ciała – rozpyl mgiełkę po całym ciele i poczekaj aż się wchłonie
W pomieszczeniach – trzymając butelkę pionowo i z dala od twarzy, rozpyl mgiełkę 2-3 razy w kierunku środka pomieszczenia
Do pościeli/prześcieradeł – trzymając butelkę 20-30 cm od pościeli, rozpyl mgiełkę 2-3 razy

Powiem Wam, że mgiełka cudownie pachnie , powoduje natychmiastowe odświeżenie i co ważne jest uniwersalna, gdyż używam jej nie tylko do ciała, ale także pstrykam nią pościel i stosuje jako odświeżacz powietrza. Mgiełka jest bardzo wydajna, nie zostawia żadnych śladów czy tłustej powłoki.  




 Zamknięta jest w przeźroczystej butelce dzięki czemu widzimy ile produktu nam jeszcze zostało. Atomizer działa bez żadnych zarzutów. Ogólnie mgiełka stała się moim hitem, który zawsze mam w torebce. 



Lubicie tego typu mgiełki ? 


REVERS



PODPIS
Dodaj napis
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt, chętnie zastosowałabym go do pomieszczeń i szafy!
    Kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię mgiełki do ciała, zwłaszcza w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam truskawki z szampanem ;) Bardzo fajna jest t mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham mgiełki i mam kilka w swojej kolekcji, te też muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mgiełki, ale nigdy nie używałam do pomieszczeń lub pościeli. Zawsze tylko do ciała 😊 Muszę wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam piękne zapachy więc koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie mgiełki, musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować tą mgiełkę. Ciekawy pomysł z trzymaniem jej w lodówce. Ja też używam tego typu kosmetyków jako odświeżaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie wielozadaniowe produkty a zapachy w domu u mnie ważna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś w AVON była taka jaśminowa mgiełka do pomieszczeń i pościeli - uwielbiałam ją. Teraz mało takich produktów widzę, więc mimo iż za marką nie przepadam, to produkt mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo lubię takie zapachy do wielu zastosowań

    OdpowiedzUsuń
  12. mgiełki są fajne ;-) Sama mam z AVONU i jestem megga zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam mgiełki :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię. Nie lubię, jak pachnie za mocno i wszędzie. Jak jest gorąco to żadne zapachy mi nie potrzebne, bo i tak nie mam czym oddychać, zaraz mnie mdli, albo głowa mnie boli. :( Ehh... ta moja nadwrażliwość na zapachy KOSZMAR! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie mgiełki, fajne, że ma tyle zastosowań.

    OdpowiedzUsuń
  17. idealne są takie mgiełki, które przynoszą odświeżenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię mgiełki do ciała! Nie wpadłam jednak na to, by odświeżać nimi pomieszczenia. Ta musi świetnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  19. O tej firmie pierwszy raz słyszę. Lubię takie mgiełki i wielofunkcyjne kosmetyki, więc z pewnością ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nuty zapachowe mnie przekonują do tej mgiełki

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam mgiełki, szczególnie latem :) trzymam je w lodówce wiec jest dodatkowy efekt chłodzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)