Kolejne spotkanie Blogerek już za mną .

By | 13:30 27 comments





Z powodu wakacji mam małe opóźnienie we wpisach, ale wszystko powoli nadrabiam. 

Dziś chciałam Wam opowiedzieć o moim spotkaniu z 2 cudownymi koleżankami po fachu :) Na spotkaniu miała być jeszcze 1 dziewczyna, ale niestety nie dotarła na miejsce. 

Spotkanie Blogerek odbyło się 28 lipca w Bochni. 

W spotkaniu wzięłam udział ja oraz 2 Anie :) Dziewczyny miałam już okazję poznać, więc idąc na spotkanie wiedziałam, że spędzę je w fajnym gronie i że na pewno nie będę się nudzić. Tak też się stało :) 

Był czas na plotki, porady , żarty , wspomnienia oraz na jedzenie i picie :) Powymieniałyśmy się swoimi doświadczeniami na temat blogowania. Wymieniłyśmy się swoimi spostrzeżeniami na temat różnych firm i współprac z nimi. Był też czas by porozmawiać o wakacjach.  Niestety spotkanie bardzo szybko zleciało i trzeba było wracać do domu.  

Dziękuje Wam dziewczyny za fajnie spędzony czas :) a sponsorom za podarunki, będzie co testować i poznawać :) 

A poniżej kilka zdjęć ze spotkania :






 














Lubicie takie spotkania ?
PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Spotkania blogerek to super sprawa ;) Możliwość poznanie osób, które dzielą Twoje pasje, to fajne przeżycie :D

    PS. Powiększ fotki, żebyśmy mogli coś więcej zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że sponsorzy się postarali, bardzo ciekawe nowości. A Wy świetnie wyglądacie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale maleńkie zdjęcia. A spotkanie musiało być naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia i smakołyki , na pewno było super. ja nigdy nie byłam na żadnym spotkaniu blogerskim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkania nawet we 3 są równie fajne co w 10.. Szkoda że jeszcze nie miałam okazji na żadnym być.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkanie na pewno było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jak ja Ci zazdroszczę tych spotkań sa niesamowite i mozna poznac tyle ciekawych osób :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę zawsze dziewczynom takich spotkań. W mojej okolicy nigdy nic nie organizują :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkanie widać, że bardzo udane :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! :D Czekam na takie w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa z tymi spotkaniami dla blogerek. A prezentów to masz dużo widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nigdy na żadnym takim spotkanie nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ile dobroci, i jakie smakołyki, super

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie spotkania i wczoraj byłam na jednym. Super spędzony czas ze znajomymi

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne spotkanko mam nadzieję że za jakiś czas i ja na takim zagoszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie byłam na takim spotkaniu blogerek, a bardzo bym chciała... To musi być niesamowite przeżycie ;-)

    blog

    blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie spotkania są super :) jest co wspominać później :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham takie spotkania, sama miałam okazję być na jednym z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sprawa wziąć udział w takim spotkaniu. Można poznać świetne osoby o podobnych zainteresowaniach, miło spędzić czas i jeszcze przynieść fajne nowości do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie spotkania są super. Już nie mogę doczekać się jakiegoś w moim rejonie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo mieszkam niedaleko szkoda że nie wiedziałam ;-[

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam spotkania blogerskie - byłam na dwóch i z chęcią wybiorę się na kolejne. Fajnie spotkac koleżanki "po fachu" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda ze daleko mieszkam :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj w takim wspaniałym gronie chciałabym się spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. takie spotkania są super. Zawsze warto się w takim blogerskim gronie spotkac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)