Jaką kosmetyczkę wybrać ?

By | 10:12 27 comments

Jak ten czas szybko leci dopiero co zaczęły się wakacje a już są na półmetku. Jedni z Was pewnie wakacyjny wyjazd mają już za sobą a inni wyczekują go z niecierpliwością. Ja swój wyjazd mam jeszcze przed sobą. Powoli jednak zaczynam się pakować. W tym roku postanowiłam zakupić kilka kosmetyczek, które posłużą mi nie tylko podczas wakacyjnego wyjazdu, ale przydadzą się również później. Mam sporo kosmetyków jak chyba większość kobiet :) a dzięki takim kosmetyczką mogę je co nie co posegregować. Na co zwrócić uwagę wybierając kosmetyczkę ? Oczywiście wygląd ważna sprawa, wielkość tu już wszystko zależy od naszych potrzeb oraz fajnie jak w kosmetyczce są różnego typu przegródki łatwiej wtedy zapanować nad porządkiem panującym w środku. Ja dziś pokażę Wam jakie kosmetyczki ja wybrałam.


Pierwsza czarna ze złotymi dodatkami. Mała, poręczna z fajnymi przegródkami w środku. 


 

Kolejne z motywem sówek no nie mogłam się im oprzeć :) Jedna większa i druga mniejsza. 







Ostatnia to mój hit. Mega świetna kosmetyczka w formie worka.  Posiada dużo przegródek, etui na parasol oraz mały poręczny portfel. 






Wszystkie kosmetyczki wykonane z dbałością o najmniejszy szczegół. Wykonane z materiału łatwego do utrzymania w czystości. Mnóstwo przegródek na pewno ułatwi nam utrzymanie porządku w kosmetyczce.  Wszystkie kosmetyczki możecie zakupić na stronie https://allinpackaging.pl. Ja zabieram się za pakowanie a Wam życzę miłego dnia. 

Jak Wam się podobają moje kosmetyczki ? 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W dzisiejszych czasach wielu ludzi decyduje się na  pożyczanie pieniędzy, których niestety później nie może spłacić. Warto wtedy pamiętać, że istnieje coś takiego jak upadłość konsumencka .Co prawda niesie ona za sobą różnego rodzaju konsekwencje, ale pozwala Nam stanąć na nogi. 






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Mam tą większą w sowy i worek i są to moje ulubione kosmetyczki jakie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od lat królują kosnetyczki Oiho

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są te sówki, ja mam wiele różnych kosmetyczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kosmetyczka worek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda ta kosmetyczka worek, chyba sobie taką zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jedną kosmetyczkę. :D Ale nie wiem.. czy oparłabym sie tej w sówki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te kosmetyczki :) W sowy jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na wyjazd takie rzeczy sa idealne, ta w sowy jest bombowa

    OdpowiedzUsuń
  9. no własnie jakiejś szukam, bo zdałam sobie sprawę, że nie mam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne sa!!takie stylowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja ci zazdroszczę że jesteś przed urlopem :P nie potrzebujesz może niani :D na moich wakacjach moją kosmetyczkę była mała torba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta w sówki jest bardzo urocza <3 Ja niestety o urlopie mogę pomarzyć ;

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta w sówki mnie chyba najbardziej urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niedawno dostałam bardzo pojemną kosmetyczkę, co mnie cieszy, bo mam w końcu gdzie trzymać swoje duże kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyczka worek to faktycznie hit. Wydaje się niezwykle wygodną i praktyczną opcją :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnia najlepsza:) Choć na pierwszy rzut oka nie uznałabym jej za kosmetyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądają. Ja lubię małe a pojemne kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne są, jak zwykle kilka wpada w oko i ciężko się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię akcesoria tej firmy. Są bardzo ładne, pojemne i starannie wykonane. Idealne na wakacyjny wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są :) dla mnie kosmetyczka na pewno musi być pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam dwie takie kosmetyczki - worki i są genialne i super pojemne!

    OdpowiedzUsuń
  22. tak zawsze malo miejsca mam;/ torbe musze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)