Jaki obraz na ścianę będzie najlepszy ?

By | 11:18 26 comments

Obraz na ścianę Drzewo miłości 34252

Witam Was bardzo serdecznie po przerwie wakacyjnej :) Wypoczęta, zrelaksowana i pełna sił powracam :)

Dzisiaj chciałam Was poprosić o pomoc w wyborze obrazu do mojej kuchni. Ściana nad stolikiem przy którym jemy jest pomalowana farbą w jednym kolorze i od pewnego czasu zastanawiałam się co by tu zrobić by ją ożywić. Na początku myślałam nad tapetą w końcu teraz jest tyle wzorów i kolorów do wyboru, ale stwierdziłam, że tapeta do kuchni to nie jest dobry pomysł.

Szukałam po internecie inspiracji i stwierdziłam, że postawie na nowoczesny obraz, który z pewnością ożywi moją kuchnie. Uwielbiam kwiaty, więc stwierdziłam że wybiorę obraz na którym będą one widnieć. Oczywiście wybór nie jest prosty, więc proszę Was o pomoc. Poniżej pokaże Wam moje typy.

Róża na drewnie niby prosty obraz, ale jednak ma to coś w sobie, że przyciąga wzrok.
Obraz na płótnie Róża na drewnie 46147
Piękna orchidea żywej nie udaje mi się utrzymać bo wiecznie mi usycha, więc może choć na obrazu ją powiesić ?

Obraz Orchidea i fantazja 37843
Coś zupełnie odjechanego, czyli para drzew ? pięknie się prezentuje i jest to mega oryginalny obraz.
Obraz na płótnie Para drzew 34222

Może jednak mieć widok codziennie na moje ukochane morze :) Obraz na ścianę Plaża (tryptyk) 34148
Jak większość kobiet jestem mega niezdecydowana i nie wiem tak naprawdę, który obraz wybrać, bo niestety wszystkie bardzo mi się podobają :) A Wy co myślicie na temat takich obrazów ? który podoba się Wam najbardziej ? A jeżeli wolicie np. tapetę to na stronie znajdziecie mnóstwo pięknych wzorów do wybory do kolory każdy znajdzie coś dla siebie.



artgeist



PODPIS




Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. A wiesz, że właśnie jestem na etapie kupowania do dużego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne sa takie obrazy z kilku elementow ;) chociaz trzeba miec na nie duzo miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. TAkie obrazy na ścianie dodają wnętrzu elegancji i klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazów w domu mam pełno więc raczej po nowy nie sięgne szybko ale te są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko zależy jaką masz kuchnię. Jeśli stonowaną, jaśniutką.. to ja bym polecała jednak jakąś nowoczesną abstrakcję (jeden element), żeby ożywiła pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się tego typu obrazy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham obrazy, mam więcej niż ścian w domu, wymieniam je co sezon aby było ciekawiej i zmieniam aranżacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta orchidea jest na prawdę cudowna! Jeśli masz jasno w kuchni to orchideę jeśli ciemniej to różę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne obrazy, ja mam w sypialni nad łóżkiem zdjęcie moje i męża z pięknym plenerem i uwielbiam na nie patrzeć i wracać wspomnieniami do tamtego momentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się takie w kilku częściach i myślę nad jednym

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są takie obrazy. Z tych propozycji wybrałabym chyba różę. Piękna, klasyczna, pasuje do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zamierzam powiesić na ścianę swoje zdjęcia. Obrazy uwielbiam ale najlepiej namalowane przez jakiegoś artystę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są bardzo ładne i ciężko coś doradzić :) Ja do mojej kuchni wybierałabym jakiś motyw z warzywami, owocami, przyprawami lub kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czemu ale mnie przyciąga ten pierwszy najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Para drzew bardzo przypadła mi do gustu, taki obraz chciała bym widzieć codziennie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie czekam na obraz bo sobie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się najbardziej podoba ten z orchideą, chociaż wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są :) Najbardziej podobają mi się: ten z różą i ten ze storczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wybieram morze, widok genialny

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zdecydowałam się na minimalistyczne, czarno białe obrazy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko zależy od tego jaki wystrój mieszkania posiadasz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Róża bardzo mi się podoba, jednak osobiście wybrałabym coś innego, widze taki obraz u siebie mam mega gołą ścianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie te obrazy są piękne. Choć róże na ścianie pasowałyby mi najbardziej do wystroju, skusiłabym się na piękny ostatni letni widok.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się podobają miasta nocą na obrazach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)