Otulmy się pięknymi zapachami perfum Refan.

By | 10:48 34 comments



 Która z Was nie lubi pięknie pachnieć ? ja uwielbiam i mam w swoich zasobach swoje ulubione perfumy, ale nie zmienia to faktu, że lubię poznawać coraz to nowe zapachy. Niektóre perfumy, które posiadam kupiłam ze względu na flakonik :) niektóre są tak świetne że nie jestem im wstanie się oprzeć i zwyczajnie zdobią one moją półkę. Druga tura perfum to te które prezentują się średnio, ale za to pachną cudownie. 



Tym razem w moje ręce wpadły perfumy Refan numer 170 i 190.  Flakoniki mają zwyczajne niczym nie wyróżniające się ale wielki plus za zabezpieczenie ich w czasie transportu tą żółtą siatką. 



 Numer 190.


Grupa : orientalna z ciepłą słodką nutą
Nuty głowy: grejpfrut / bergamotka / liście porzeczki
Nuty serca: orchidea / sok z kaktusa 
Nuty bazy: ambra / cedr / wanilia


Numer 170.


Grupa : kwiatowa z ciepłą zdecydowana nutą
Nuty głowy: gorzka pomarańcza / słodka pomarańcza / jaśmin
Nuty serca: kwiat pomarańczy / jaśmin / 
Nuty bazy: wanilia / miód


Otrzymałam również 2 próbki numer  151 i 105.


151 podobny do Hypnose / Lancôme
Grupa : drzewna z subtelną nutą orientu
Nuty głowy: mandarynka / passion fruit
Nuty serca: indyjski jaśmin / frezja
Nuty bazy: wetiwer / wanilia
105 
Grupa : owocowo kwiatowa

Nuty głowy malina / neroli / cytryna

Nuty serca róża

Nuty bazy  wanilia / piżmo / drzewo bursztynowe

Perfumy mają duże, precyzyjne dozowniki, które się nie zacinają i rozpylają odpowiednią mgiełkę na skórze. Jakość jest na prawdę bardzo dobra . Co do zapachu a konkretnie jego trwałości jestem mega zadowolona i zaskoczona. Zapach na ciele i ubraniu utrzymuje się przez długie godziny. Mimo, iż są to zamienniki naprawdę są warte swojej ceny. Nie są to tandetne podróbki wręcz przeciwnie. Nie będę opisywać zapachu każdego z perfum osobno, gdyż zwyczajnie jest mi trudno opisać słowami dany zapach. Ogólnie wszystkie zapachy przypadły mi do gustu i są naprawę bardzo ładne.Jestem mega zadowolona i z chęcią poznam też inne wersje zapachowe. 




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

34 komentarze:

  1. Nie kojarzę tych zapachów.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Latem lubię sięgać po nuty owoców cytrusowych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazje poznać perfume tej marki i polubiłam się z nią

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie sięgam po zamienniki i tańsze perfumy, jak widzę, ze występuje w nutach jaśmin i wanilia to wiem, że to moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wypróbuję takie perfumy. Jestem bardzo ciekawa tych zapachów. Jedynie co, to mogliby popracować nad szatą graficzną flakoników, bo nie są zbyt przyciągające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym powąchała, uwielbiam perfuny ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba za słodkie jak dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam perfumy więc jestem skłonna wypróbować je :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nuty zapachowe bardzo ciekawe :)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  10. JEstem ciekawa czy te zapachy perfum by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydownie nr.170 byłby moim ulubionym zapachem ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście ambra c edr wanilia to zapach totalnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po nutach czuję, że to są piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko mi je sobie wyobrazić tak po samych nutach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam już kiedyś o tych perfumach. Bardzo jestem ciekawa ich zapachu. Taka buteleczka prezentuje się niezwykle oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych perfum, ale wydają się ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ich, ale bardzo chętnie sprawdzę jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolejny raz słysze same dobre słowa o tych zapachach

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nawet nie wiem jaki mam nr :D dopiero będę ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze widzę te perfumy, ale lubie jak sa ładne flakony, więc te jakoś mnie nie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś perfumę tej marki, piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mialam tez ale eh nie moge znalezc w skelpach obok mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja osobiście wolę oryginały :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten 190 ma moje ulubione nuty zapachowe :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Po zdjęciu żółtego elementu, butelka wygląda bardzo przeciętnie :( No ale... ma pachnieć, a nie wyglądać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale w łazience to bym sobie tego nie postawiła :P

      Usuń
  26. nie mogę się doczekać aż wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Koniecznie muszę spróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie niestety nie urzekły :<

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobno bardzo przyjemnie pachną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)