Niech Twoje usta się błyszczą i wyglądają pięknie - lakier do ust.

By | 20:14 27 comments


Moje usta nie zawsze są pomalowane czasami po prostu mam dość pomadek, błyszczyków itp, które niby pięknie prezentują się na ustach, ale po chwili efekt jest już nie widoczny. Czasami jednak zdarza mi się zaszaleć czasami nawet i z czerwoną szminką :) 



Lakier do ust to dla mnie nowość, a że lubię poznawać nowości to postawiłam na SHOW GLOW LIP LACQUER, numer 23.




Ten lakier ma za zadanie łączyć w sobie trwałość pigmentów oraz głębie kolorów z metalicznym efektem. Jego konsystencja jest kremowa nakłada się go łatwo i przyjemnie a na ustach uzyskujemy lśniący kolor pełen blasku. Mimo, iż w zawartości nie ma brokatu to na ustach kolor pięknie się błyszczy i mieni. 



Zapach błyszczyka jest cudowny jakby guma balonowa, aż chce się go zjeść :)  Do wyboru mamy aż 6 odcieni i ja z chęcią poznam je wszystkie. 




REVERS





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Ja raczej wybieram matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy woli co innego, też czasami lubię mat na ustach :)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten produkt. Chętnie przetestuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, mi się kolor nie podoba. Wygląda na trochę babciny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolorek :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej nie nie.. zdecydowanie nie moja bajka. Jestem z tych co tylko mat. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ma ładny kolor, ale wykończenie błyszczace nie dla mnie. wolę zdecydowanie matowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam bardziej soczysty kolor :) Twój tez ok le nie czułabym się w nim dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam lakieru do ust, ten super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny połysk na ustach! Podoba mi się zarówno sam odcień, jak i zapach gumy balonowej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie taki efekt nie kręci, ale zapach kusi

    OdpowiedzUsuń
  11. Choc ja nie lubie jak mi sie usta błyszcza to i tak wyglada to genialnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o lakierze do ust, ale wolę pomadki lub błyszczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. o fajna opcja, ja w tym sezonie stawiam na maty. Ale czasem tez lubię zabłysnąć

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę ją zakupić <3
    Zapraszam do mnie http://barwne-stylizacje.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach by mi się napewno spodobał :) ładnie Ci w takim kolorze ust :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazwyczaj stawiam na maty, ale czasami lubię się błyszczeć :) Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za metalicznymi pomadkami. Kolor ma ładny, to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię błyszczyków i raczej po nie nie sięgam. Tutaj jednak nie można odmówić uroku temu odcieniowi. Mieni się przepięknie. Wygląda trochę jak holo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja raczej wolę matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor ładniutki, ale nie lubię błysku na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja raczej jestem zwolenniczką matów na ustach, ale czasem można zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo iż Błysk jest bardzo fajny i uwielbiam rozświetlacze to jednak na usta częściej sięgam po matt lub satynowe wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny kolorek, taki mój :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)