Jak przynieść ulgę zmęczonym nogom ?

By | 10:55 39 comments



Niestety jestem osobą, która mocno odczuwa wszelkie zmiany pogody. Mój mąż zawsze się śmieję, że jestem lepsza niż prognoza pogody,  jak mówię iż strasznie bolą mnie nogi to na 100% będzie padał deszcz. Dlatego z chęcią sięgam po preparaty na przemęczone nogi, który przynosi mi mega ulgę. 

Żel z Kasztanowcem to preparat przeznaczony do pielęgnacji nóg. Wyciąg z kasztanowca działa uszczelniająco na ścianki naczyń włosowatych zmniejszając ich kruchość jednocześnie wygładzając nawilżając i uelastyczniając skórę (panthenol i alantoina). Szczególnie polecany osobom przebywającym długo w pozycji stojącej oraz siedzącej np. w podróży (szybko przynosi ulgę i zmniejsza uczucie zmęczenia). 






Ingredients / Składniki ( INCI): Aqua, Propylene Glycol, Castanea Sativa Extract, Glycerin, Carbomer, Triethanolamine,
Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Stearate, Polyglyceryl-3- Methylglucose Distearate,
Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Allantoin, Panthenol, DMDM Hydantoin, , Parfum



Cena : 14 zł



 Fajna poręczna tubka z zamknięciem typu klik powoduje, że wydobycie produktu jest higieniczne i bardzo proste. Żel bardzo szybko się wchłania, nie pozostawi tłustej warstwy, nie brudzi również ubrań. Pachnie specyficznie dla tego typu produktu, ale po wsmarowaniu zapach się ulatnia. Preparat dla mnie jest świetny, gdyż już chwilę po wsmarowaniu przynosi ulgę moim nogą. Odczucie zimna zaraz po wsmarowaniu daje bardzo przyjemne działanie . Produkt ten mimo, iż kosztuje niewiele potrafi zdziałać cuda po całym dniu kiedy to nogi są przemęczone. Polecam.






Znalezione obrazy dla zapytania agencja credo pr


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

39 komentarzy:

  1. Przydał by mi się taki żel, na co dzień stosuje diosmine, która też przynosi ulgę moim zmęczonym nogom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja babcia stosuje ten żel i bardzo sobie go chwali. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba powinnam zainwestować w taki żel, ostatnio mocno odczuwam ból nóg po długim aktywnym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam żel z kasztanowca z innej firmy i też go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą markę bardzo dobrze znamy :) Mamy kilka produktów od nich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyciąg z kasztanowca jest świetny na opuchlizny czy uczucie ciężkich nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o dobroczynnych właściwościach kasztanowca na ciało. Osobiście nie próbowałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt! Z wielką chęcią go wypróbuje ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja coraz częściej siegam po kasztanowca :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/oswietlenie-w-mieszkaniu-jak-dobrac.html

    OdpowiedzUsuń
  11. coś dla mnie, muszę wypróbować koniecznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj po całym dniu chodzenia jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie go sobie kupię. Produkty Gorvita są tanie i rewelacyjne w działaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mialam jeszcze produktow z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze ostatecznie zapominam, że mam takie gagatki i wybieram moczenie stóp lub po prostu kąpiel :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej firmy jeszcze nie miałam ale ostatnio głośno o niej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki żel bardzo by mi się przydał. Chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam własnie dużo o wyciągu z kasztanowca, że dobrze działa na zmeczone stopy.

    OdpowiedzUsuń
  19. o dobre, po całym dniu na nogach istna przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten żel już jakiś czas temu i super się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o żelach z kasztanami, dlatego zaciekawił mnie on:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przydatny produkt! Ja ostatnio jestem ciągle w pozycji stojącej, więc raczej przetestuję. Do tej pory ratowałam się zimną wodą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super produkt, na pewno się skusze :)

    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nogi mam niezmęczone, ale zapamiętam na przyszłość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie slyszalam wczesniej o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja powinnam dbać systematycznie o nogi ale jakoś ciężko mi nabyć ten nawyk. Często moje nogi potrzebują takiej ulgi, odpoczynku, myślę, że to byłby fajny produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Look lovely product! And you made great photos! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Kosmetyczne właściwości kasztanów są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tego nie znam ale inne kosmetyki do nóg z kasztanowcem jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki żel to obowiązkowy element domowej apteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spadasz mi z nieba z tym wpisem. szukam takiego produktu do nóg

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią przetestuję te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy produkt ale nie mam potrzeby żeby go mieć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)