Oryginalny prezent dla mężczyzny - spinki ?

By | 11:15 62 comments



O ile kobieta może podkreślić swój strój jakąś fajną biżuterią czy też torebką o tyle mężczyzna już tak łatwo nie ma. Jednak jest taka jedna choć bardzo malutka rzecz, która potrafi zmienić wygląd i przyciągnąć wzrok nie jednej osoby. Tą rzeczą są spinki do mankietów. Pełniące funkcję guzików przy końcach rękawów. 


Choć są tak małe i niepozorne to rzucają się w oczy.  Dzięki temu  że firm , które produkują tego typu rzeczy jest coraz więcej to i wzory są przeróżne. Motywy jakie możemy wybrać są tak różnorodne, więc będą pasować na co dzień jak i od święta.


Dzięki temu, że spinki są zapakowane w małe gustowne pudełeczko to są świetną propozycją na prezent dla męża, przyjaciela czy też szefa.


Jedną z firm , która śledzi trendy mody męskiej i produkuje coraz to piękniejsze spinki jest firma riwia.pl 



Ja swojemu mężowi sprawiłam  spinki z napisem boss do kupienia tutaj .


Spinki prezentują się przepięknie w uroczym pudełku, a jeszcze piękniej gdy są zapięte do koszuli.


 Na pewno sprawią, że mężczyzna poczuje się doceniony. Pamiętajcie, że dobrze ubrany, elegancki mężczyzna jest wręcz skazany na sukces. 


Zarówno ja jak i mąż jesteśmy zadowoleni z tych spinek. Polecamy je Wam serdecznie na prezent, który na pewno spodoba się mężczyźnie. A tak na marginesie Wam powiem, że na stronie znajdziecie też spinki dla kobiet i dzieci, więc koniecznie zajrzyjcie na stronę riwia.pl 




 Sklep internetowy Riwia.pl



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Skoro już o facetach mowa :) to chciałam Was spytać czy wiecie co to takiego są   tuleje zaciskowe ? 

No jestem ciekawa co odpowiedzieliście ? Podpowiem Wam, że są to  elementy podtrzymujące, które tworzą kołnierz i wytwarzają oczywiście siłę zaciskową. Ciekawa jestem kto znał odpowiedź :) 


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

62 komentarze:

  1. Dzięki za podpowiedź. Właśnie kupiłam spinki dla mojego narzeczonego. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość ha ha ha :) na pewno nie będzie żałował :)

      Usuń
  2. Ostatnio mój mąż jęczał żebym mu kupiła spinki - muszę zerknąc na ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) na pewno coś wybierzesz jak nie można zamówić na zamówienie :)

      Usuń
  3. Mało który facet w moim otoczeniu nosi wizytowe koszule, więc i spinek nie używają. Musi być na to jakaś bardzo specjalna okazja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak w moim otoczeniu też nie każdy chodzi w koszuli, ale na specjalne okazję takie spinki też będą fajnym dodatkiem.

      Usuń
  4. Pięknie się prezentują. Mój mąż raczej nie używa, ale czasami zdarzają się wyjątkowe okazje, więc dobrze takie mieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo są jeszcze ładniejsze , dokładnie warto mieć w domu bo nigdy nie wiadomo kiedy trafi się jakaś okazja na wyjście.

      Usuń
  5. Bardzo eleganckie są spinki do mankietów, to taka męska biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie w końcu nie tylko kobieta może mieć biżuterię :)

      Usuń
  6. Spinki są bardzo eleganckie chodź uważam że nie jest to jakoś fajny prezent.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zapewne zależy od mężczyzny, bo 10 z kolei krawat czy też koszula na pewno go nie ucieszą.

      Usuń
  7. Mój niestety zdecydowanie za rzadko nosi spinki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow te spinki prezentują się naprawdę niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. są ładne i eleganckie. Ciekawa sama jestem czy spodobałyby się one mojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto sprawdzić już niedługo mikołaj, święta więc powodów do prezentów będzie wiele.

      Usuń
  10. no fakt świetny prezent, gustowny i szykowny

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka szkoda że mój facet nie nosi koszuli... ehhh świetny blog ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się do nich przekona :) dziękuje za miłe słowa i zapraszam do odwiedzin. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Mojemu tez kupiłam podobne spinki ale z 007 :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/oswietlenie-w-mieszkaniu-jak-dobrac.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super :) wybór jest ogromny więc jest w czym wybierać.

      Usuń
  13. Ślicznie to wygląda! Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację! To jest naprawdę idealny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  15. idealny prezent dla eleganckiego mężczyzny

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisałaś tę recenzję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie spinki do fajny pomysł na prezent. Są nie tylko użyteczne, ale mogą być też wspaniałą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo te spinki są naprawdę ładne ala Hugo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajne, ale niestety dla mężczyzn, którzy zwykle ubierają się elegancko, bo do t-shirtu się raczej nie nadadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wpis. Bardzo mi się podoba :))

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł na prezent jak najbardziej w guście i trafiony!

    OdpowiedzUsuń
  22. myślę że mojemu tacie bardzo by się spodobały :) bardzo lubi takie eleganckie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo eleganckie, chociaż sama szukałabym takich bez napisu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój mąż nie przepada specjalnie za spinkami - ma jedną parę ze ślubu i to mu wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spinki to idealny pomysł na prezent szczególnie takie, które są spersonalizowane ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uważam, że spinki powinien mieć każdy mężczyzna :) Ja zawsze stawiałam na perfumy, mało oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ladne spinki:) moj facet ma srebrne

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyglądają te spinki :D Też uważam, że to idealny prezent dla mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe są te spinki i z pewnością ciekawy pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne, ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój mąż bardzo lubi spinki. Byłby zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  32. Prezentują się bardzo ładnie, elegancko i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne i eleganckie :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Drobny ale bardzo cieszący prezent! 💝 Że też na to nie wpadłyśmy

    OdpowiedzUsuń
  35. coś co każdy mężczyzna mieć powinien. Elegancka rzecz

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny i trafiony prezent!! Muszę sama swojemu zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. dla mojego meża odpada taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)